پرداخت ۶ میلیارد تومان وام به دانشجویان پیام نور

۱۶م اسفند ،

پرداخت ۶ میلیارد تومان وام به دانشجویان پیام نور در ترم بهمن

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور، میزان اعتبارات وام شهریه اختصاص یافته به این دانشگاه در نیمسال تحصیلی دوم ۹۲- را بیش از شش میلیارد تومان ذکر کرد.

پورتال دانشگاهی به نقل از گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، ˈعلیرضا اژدرˈ روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درحال رایزنی با مسوولان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم برای افزایش میزان وام شهریه تخصیصی به دانشگاه پیام نور هستیم.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور در ترم بهمن امسال به هر دانشجوی کارشناسی متقاضی، مبلغ ۲۵۰ هزار تومان، به هر دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد مبلغ یک میلیون تومان و به هر دانشجوی دکتری نیز مبلغ دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پرداخت می کند.

اژدر، میزان سرانه فرهنگی دانشجویان پیام نور را هشت هزار تومان اعلام کرد و با اندک و ناچیز خواندن آن، خواستار افزایش اعتبار سرانه فرهنگی این دانشگاه شد.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه دانشجویان این دانشگاه می توانند درس اختیاری ˈحفظ جزء سی ام قرآن کریمˈ را به صورت رایگان و بدون پرداخت شهریه بگذرانند، گفت: این درس، خارج از سقف واحدهای درسی دانشجویان خواهد بود اما در معدل کل آنها تاثیر داده خواهد شد.

دانشگاه پیام نور حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

پورتال دانشگاهی

آگهی استخدام ممتازنیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.