پرداخت ۱۵۰۴ میلیارد از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین اجتماعی

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز:‌ معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی ضمن تشریح پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرار داد، از پرداخت ۲۰۴ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان عمومی، متخصص و دندانپزشک و همچنین درمانگاههای طرف قرارداد خبر داد.

علی روح بخش در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه در سال جاری تاکنون یکهزار و ۵۰۴ میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی، داروخانه ها و بیمارستانها و پزشکان طرف قرارداد با تامین اجتماعی پرداخت شده است، گفت: آخرین پرداختی ما مربوط به روز دوشنبه چهارم آذرماه بوده است.

وی تاکید کرد: یکی از تاکیدات مهم رئیس سازمان تامین اجتماعی نیز پرداخت به موقع مطالبات مراکز تحت قرارداد است و این موضوع سبب می گردد که آنها نیز به موقع به تعهدات خود در قبال بیمه شدگان عمل کنند و بر همین اساس در سال جاری سعی کرده ایم در زمان کمتری نسبت به قبل مطالبات آنها را پرداخت نماییم.

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی در مورد مطالبات پزشکان عمومی، متخصص و دندانپزشکان طرف قرارداد گفت: بر اساس اسنادی که به اداره کل رسیدگی به اسناد پزشکی سازمان تحویل داده شده است تمامی مطالبات این متخصصان تا پایان مردادماه پرداخت شده است.

روح بخش در مورد مطالبات درمانگاههای طرف قرارداد نیز گفت: مطالبات درمانگاههای یک شیفت، دوشیفت، شبانه روزی طرف قرارداد بخش خصوصی، خیریه ها و درمانگاههای دولتی مستقل نیز تا پایان تیرماه پرداخت شده است.

به گفته وی، تمامی مطالبات بیمارستانهای غیردانشگاهی و بیمارستانهای دانشگاهی باقیمانده تا پایان خردادماه به آنها تخصیص داده شده است.

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی در خصوص مطالبات داروخانه ها نیز تاکید کرد: داروخانه هایی که اسنادشان را تحویل داده اند تا پایان مردادماه مطالباتشان قطعی پرداخت شده و مبلغی نیز به صورت علی الحساب برای شهریور و مهرماه نیز پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: در مجموع مطالبات مربوط به پزشکان عمومی، متخصص و دندانپزشکان طرف قرارداد و همچنین درمانگاههای یک شیفت، دوشیفت و شبانه روزی های طرف قرارداد بخش خصوصی، خیریه ها و درمانگاههای دولتی مستقل ۲۰۴ میلیارد تومان می شد که روز دوشنبه ۴ آذرماه به آنها پرداخت شد.

روحبخش گفت: در طول سال علاوه بر این مبلغی که به تازگی پرداخت شده هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان نیز در مرحله قبل به مراکز طرف قرارداد پرداخت شده بود.

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه در پرداخت مطالبات داروخانه ها از مهلت قانونی در نظر گرفته شده نیز جلوتر هستیم، گفت: تمامی اسنادی که به دست ما رسیده پرداخت شده و در حال حاضر وضعیت پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد خوب است و رضایتمندی حاصل شده است و این در حالی است که در قبل پرداخت مطالبات به این شکل روان نبوده است.

روحبخش تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده به دنبال این هستیم که وضعیت پرداخت مطالبات در آینده بهتر و رضایتمندی خوبی حاصل شود.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.