پردرآمدترین نویسندگان جهان

جام جم آنلاین: نشریه «فوربس» که یکی از شناخته‌شده‌ترین نشریات اقتصادی جهان محسوب می‌شود، در تازه‌ترین شماره خود اقدام به انتشار اسامی صد نویسنده پردرآمد جهان در یک سال گذشته کرده است و جی.کی.رولینگ خالق هری پاتر که قبلا به عنوان پردرآمدترین نویسنده زن جهان شناخته می‌شد، این بار در رده یازدهم این جدول قرار دارد.

به گزارش ایبنا، جیمز پترسون نویسنده مشهور آمریکایی با ۹۴ میلیون دلار درآمد، رده نخست این فهرست را به خود اختصاص داده است؛ البته نشریه فوربس تاکید کرده است، پترسون بیشتر درآمد خود را از فروش امتیاز ساخت آثارش برای فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی کسب کرده است.

از دیگر نویسنده‌های سرشناس جهان می‌توان به جان گریشام اشاره کرد که با ۲۶ میلیون دلار درآمد به خاطر نوشتن رمانی درباره بیسبال با عنوان «جوی کالیکویی» در رده چهارم قرار گرفته است.

دانیل استیل نویسنده رمان‌های عامه‌پسند هم با ۲۳ میلیون دلار درآمد، نامش میان ده نویسنده پردرآمد جهان به چشم می‌خورد؛ البته او این روزها نیز با انتشار جدیدترین کتابش، شانس زیادی برای صعود به رده‌های بالای این جدول را دارد.

سوزان کالینز با ۲۰ میلیون دلار و جی.کی.رولینگ با ۱۷ میلیون دلار از دیگر نویسنده‌های زن جهان هستند که در فهرست پردرآمدها نامشان دیده می‌شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.