پردرآمدترین نویسنده ی جهان کیست؟

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

ای. ال. جیمز خالق اثر پنجاه سایه ی خاکستری

ای. ال. جیمز بانوی نویسنده ی آمریکایی و خالق اثر ” پنجاه سایه ی خاکستری” توانست عنوان پردرآمدترین نویسنده ی جهان در سال ۲۰۲۴ را به خود اختصاص دهد ای. ال. جیمز نویسنده نوقلم و خالق سه گانه «پنجاه طیف خاکستری» است

پنج نویسنده پردرآمد دنیا را بشناسید

خبراقتصادی: به گزارش مجله ی فوربس، ای. ال. جیمز بانوی نویسنده ی آمریکایی و خالق اثر ” پنجاه سایه ی خاکستری” توانست عنوان پردرآمدترین نویسنده ی جهان در سال ۲۰۲۴ را به خود اختصاص دهد.

 از جمله نویسندگان مطرحی که نام شان در لیست انتشار یافته از سوی مجله ی فوربس دیده می گردد، می توان به اشخاصی چون دنیل استیل، استیفن کینگ و جیمز پترسون اشاره کرد.

ای. ال. جیمز نویسنده نوقلم و خالق سه گانه «پنجاه طیف خاکستری» به عنوان پردرآمدترین نویسنده سال ۲۰۱۲ در جایگاه اول این فهرست جای گرفت.

در کنار این نویسنده دیگر نویسندگانی که هر سال در این فهرست جای دارند نیز دیده می‌شوند که جیمز پترسون، دانیل استیل و استفن کینگ از جمله آنها می باشند.

جیمز که قبلاً از مدیران اجرایی تلویزیون بود، در سال مالی که به ماه ژوئن ۲۰۲۴ ختم می‌شود، موفق شد تا ۹۵ میلیون دلار کسب کند.

در این میان فروش کتاب‌های الکترونیکی این سه گانه نقشی اساسی داشت و به خوانندگان این امکان را داد تا به راحتی و با هزینه کمتر این سه گانه را دنبال کنند.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.