پردرآمدترین های فوتبال در ۲۰۱۲-۲۰۲۴

۲۹م اسفند ،

ستاره انگلیسی پاری سن ژرمن فرانسه با در آمد ۳۶ میلیون یورو به عنوان پردرآمدترین بازیکن فوتبال جهان در فصل ۲۰۱۲-۲۰۲۴ انتخاب شد. در میان مربیان هم ژوزه مورینیو اول شد.

 دیوید بکام با درآمد ۳۶ میلیون یورو به عنوان پردرآمدترین بازیکن فوتبال جهان در فصل ۲۰۱۲-۲۰۲۴ انتخاب شد.

حقوق سالانه بکام در فصل ۲۰۱۲-۲۰۲۴ ، ۱/۷ میلیون یورو بود. او در مجموع ۱/۳ میلیون یورو هم پاداش دریافت کرد اما بیشتر در آمد این هافبک انگلیسی به کارهای تبلیغاتی او بر می گردد که به ۳۳ میلیون یورو رسید تا در مجموع با درآمد ۳۶ میلیون یورو به عنوان پر درآمدترین بازیکن جهان در این سال انتخاب شود.

بعد از بکام، لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا با ۳۵ میلیون یورو نفر دوم شد. کریستیانو رونالدو هم با در آمد ۳۰ میلیون یورویی پشت سر رقیب همیشگی خود قرار گرفت.

صاموئل اتوئو،نیمار،سرخیو آگرو، وین رونی ، ابراهیموویچ ، یحیی توره و فرناندو تورس هم به ترتیب در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.

در میان مربیان هم ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رئال مادرید با ۱۴ میلیون یورو به عنوان پر درآمدترین مربی فصل ۲۰۱۲-۲۰۲۴ انتخاب شد. پس از او کارلو آنچلوتی سرمربی پاری سن ژرمن و مارچلو لیپی سرمربی شانگهای چین به ترتیب با در آمد ۱۲ میلیون یورو و ۱۱ میلیون یورو در رده های بعدی قرار گرفتند.


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.