پردیس های «ملت»، «راگا» و «تماشا» هنوز تجهیز نشده اند

۳۰م دیماه ،

مدیرعامل موسسه تصویر شهر:

سینماپرس-گروه سینما/ مدیرعامل موسسه تصویر شهر گفت: پردیس های «ملت»، «راگا» و «تماشا» برای جشنواره سی و یکم فجر هنوز تجهیز نشده اند.

هادی منبتی مدیرعامل موسسه تصویر شهر در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این مطلب اظهار داشت: موسسه تصویر شهر، در جشنواره سی و یکم با تمامی ظرفیت پردیس «ملت»، یک سالن «راگا» و یک سالن «تماشا» حضور دارد، که هیچ کدام از این سالن ها تا امروز از سوی دبیرخانه جشنواره تجهیز به سیستم های دیجیتال نشده است.

وی تصریح کرد: البته دبیرخانه جشنواره فیلم فجر اعلام کرده که تمامی سیستم های مورد نظر خریداری شده و طی چند روز آینده برای نصب اقدام خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه آپارتچی ها در سینماها به سیستم های قدیمی عادت دارند، ابراز داشت: امیدوارم مسئولان جشنواره هر چه سریعتر اقدام به نصب سیستم های تازه پخش کنند، تا مسئولان پخش فیلم در سینماها چند روز قبل از آغاز جشنواره آموزش لازم برای اکران فیلم ها را داشته باشند.

منبتی ادامه داد: در حال حاضر تعدادی از سالن های پردیس ملت به سیستم «E سینما» مجهز بوده و هنوز نمی دانم که مسئولان جشنواره با همکاری موسسه سینما شهر از چه سیستم هایی برای تجهیز سالن ها استفاده خواهند کرد، اما تا آن جا که اطلاع دارم، سرور این سیستم بومی بوده و در داخل کشور ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/ر/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۴۰۱۵۴


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.