پرسش های بی پاسخ مازیار ناظمی/ چرا آخه چرا ؟

به حول و قوه الهی هر از چند گاهی از این پرسشها به امید یافتن پاسخی مطرح میکنیم :

۱٫ چرا توی این ورزش تا یه تیم میاد قهرمان بشه تازه می فهمند مدیر عامل و سرمربی اش اینکاره نیستن و باید عوض بشن !

۲٫ چرا کاپیتان یه تیم از صبح تا شب از عشقش به هواداری تیمش میگه و آخرش هم با بهانه بیماری دخترش میره سراغ دلارهای عربی یا اون کاپیتانی که هواداران می میرن براش ! به جای رفتن و بازی کردن توی خونه لم داده تا تیمش چهار تا گل توی تبریز بخوره و او سرش سلامت باشه آخه چرا

۳٫ چرا یه مدیر فدراسیون فوتبال که چهار سال کاری برای فوتبال نکرده دوباره همان جماعت فوتبالی انتخابش میکنن

۴٫ چرا یه روز توی فوتبال داشتن چند سانت خط ریش جرمه و بعد که متولی هوا میشه ! سریال مو قشنگا و ماجراهای خصوصی دیگه ! راه می افته

۵٫ چرا گزارشگر سیمای ورزشی ما صبح تا شب مدعی میشه بهترین تماشاگرای دنیا را داریم و بعد موقع فوتبال از شرم شعارهای همان ها صدای صحنه را می بندیم چرا ؟

۶٫چرا اینهمه برنامه تلویزونی و رادیویی و روزنامه و سایت و … از دلالی و سوءاستفاده از بچه های مردم در فوتبال میگن و می نویسن ولی یک مدعی العموم پیدا نمیشه که بپرسه چه خبره و کی راست میگه چرا ؟

۷٫ چرا دم المپیک ، تازه وزارت ورزش یاد چارت سازمانی و زیر مجموعه بودن کمیته ملی المپیک می افته و از آن طرف هم مدیران تحمیلی کمیته ملی المپیک ساز استقلال سر می دهند.

۸٫ اگه دو و میدانی مادر ورزشهاست چرا پدر ورزش در امده !

۹٫ اگر مرگ حقه ، روزی دست خداست و تختی الگوی ماست و … چرا بعضی از این مدیرا و مربیان و اسطوره های ورزشی اینقدر کوتوله میشن و دائم نان را به نرخ روز می خورن.

۱۰٫ سالها دنبال داشتن یه شبکه تلویزیونی ورزشی بودیم حالا که وقتش رسیده چرا کنار نمی ریم و سه ! قبضه فوتبال و بقیه موارد را چسبیدیم آخه چرا؟
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.