پرسپولیسی‌ها دنبال ایجادتشنج درورزشگاه بودند

۰۵م اسفند ،

حسین جباری‌زاده افزود: در بازی با پرسپولیس با ارائه یک نمایش منطقی و خلق موقعیت‌های پیاپی به عقیده کارشناسان، تیم پرسپولیس را در خانه مجبور به فرو رفتن در لاک دفاعی کردیم و به نوعی قرمزپوشان شانس آوردند که نتیجه را واگذار نکردند.

به گزارش ایسنا،وی با بیان اینکه در بازی روز قبل همگی شاهد بودند که چه فرصت‌های گلزنی برای زردپوشان هرمزگانی از بین رفت، اضافه کرد: نمی‌دانم چطور اعضای تیم فوتبال پرسپولیس از برتری مطلق سخن می‌گویند در حالی که همگی در حال تحسین نمایش تیم آلومینیوم می باشند.

جباری زاده با اشاره به اینکه هیچ تیمی به اندازه آلومینیوم، از داوری در این فصل لطمه ندیده است، خاطرنشان کرد: در طول ۲۷ هفته قبل شش پنالتی مسلم تیم آلومینیوم به عقیده تمامی کارشناسان نادیده گرفته شده و تنها تیم آلومینیوم است که یک پنالتی به سودش گرفته نشده پس چطور آقایان دم از همکاری دپارتمان داوری با باشگاه آلومینیوم می‌زنند؟!

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان بیان کرد: در کدام بازی داوری به نفع آلومینیوم رقم خورده یا در کدام بازی داوری با اشتباه به سود آلومینیوم، در نتیجه بازی تأثیرگذار بوده که این چنین هجمه‌ها به سمت آلومینیوم می‌رود.

جباری زاده با ابراز تأسف از اظهار نظر رویانیان، خاطرنشان کرد: آقایان از لحظه ورود به ورزشگاه اقدام به حاشیه سازی کرده و با ایجاد حرکاتی سعی در تشنج هواداران داشتند و عکاسان و خبرنگاران وابسته به باشگاه پرسپولیس با انعکاس تنها این حواشی نه حرکات غیراخلاقی سرپرست باشگاه پرسپولیس(!) سعی در توجیه تساوی‌شان دارند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان اضافه کرد: چطور روز قبل بازی از دیدگاه آقایان تماشاگران هرمزگانی، بهترین در جهان بودند اما حال پس از نتیجه تساوی این تماشاگران به بدترین تماشاگران ایران تبدیل می‌شوند در حالی که هیچ ناسزا و توهینی در طول این ۹۰ دقیقه از سوی آنها شنیده نشد.

جباری‌زاده ابراز کرد: اگر دپارتمان داوری با باشگاه آلومینیوم همکاری داشت یک بازیکن ما را ۸ دقیقه به دلیل پارگی جزیی لب بیرون نگه نمی‌داشتند تا اینکه از تیم راه آهن گل خورده و بازی را واگذار کنیم.

وی در پایان گفت: اگر داوری برای پرسپولیس منفعتی نداشته چطور در دیدار برابر گهر درود گل مسلم تیم گهر نادیده گرفته شد و قرمزپوشان از شکست برابر گهر گریختند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.