پرسپولیس باز هم باخت

جام جم آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس که هنوز روزهای سیاه فصل دوازدهم لیگ برتر را به صبح نرسانده است، در هفته نهم شکستی دیگر را کسب کرد و این بار برابر سپاهان چهارمین شکستش را تجربه کرد تا با تیم قعرنشین جدول تنها یک امتیاز فاصله داشته باشد.

آخرین دیدار از هفته نهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر در شرایطی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز یکشنبه بین تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس برگزار شد که شاگردان مانوئل ژوزه در هفته‌های قبل نتوانسته بودند نتایج مناسبی بگیرند و با ۷ امتیاز در رده‌های پایینی جدول قرار داشتند.

در این دیدار که به قضاوت سعید مظفری زاده و در حضور حدود ۸ هزار تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، شاگردان زلاتکو کرانچار در طول بازی تیم برتر بودند و بارها تا آستانه باز کردن دروازه مهمان تهرانی خود پیش رفتند و در پایان موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر پرسپولیس را شکست دهند.

سپاهان اصفهان که چند روز قبل در لیگ قهرمانان آسیا برابر الاهلی عربستان در همین ورزشگاه متوقف شده بود، در دیدار برابر پرسپولیس بانشاط و دونده ظاهر شد و بارها تا آستانه فروپاشی دروازه سرخپوشان پیش رفت اما در نیمه اول نتوانست دروازه حریف خود را بازکند.

در نیمه دوم هر چند پرسپولیس تلاش کرد تا از فشار حملات حریف خارج شود و مانوئل ژوزه محمد قاضی و ایمون زاید را به هم به خط حمله تیمش اضافه کرد، اما این تیم توان لازم برای باز کردن دروازه حریف را نداشت. این در حالی بود که سپاهان با همان روال نیمه اول موفق شد در دقیقه ۵۲ توسط عادل کلاه کج به گل نخست دست پیدا کند.

نیلسون که در دیدار برابر سپاهان یک ستاره برای پرسپولیس بود برابر سرعت تیمی بالای حریف نتوانست مقاومت کند و در ادامه بازی یکبار دیگر در دقیقه ۷۲ این بار توسط جواهیر سوکای دروازه‌اش را باز شده دید. تعویض هایی که کرانچار کرد روی نتیجه بازی تاثیر زیادی داشت اما تعویض های مانوئل ژوزه نه تنها گرهی از مشکلات این تیم را حل نکرد بلکه تعداد گل های خورده را به دو رساند!

تیم فوتبال پرسپولیس با این شکست همچنان جزو تیم های قعرنشین جدول است و با ۷ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد. این تیم با ذوب آهن که قعرنشین لیگ است تنها یک امتیاز فاصله دارد. سپاهان هم با این پیروزی ۱۷ امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.