پرسپولیس حریف تیم ۱۰ نفره هم نشد

پرسپولیس در آستانه دربی سومین شکست خود را در رشت تجربه کرد.

دیدار تیم های داماش و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۱۰ در ورزشگاه عضدی رشت با حضور بیش از ۱۲ هزار تماشاگر آغاز شد و در پایان تیم داماش با نتیجه یک بر صفربه برتری رسید.

این بازی در نیمه اول با برتری نسبی داماش و بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید. در نیمه دوم با ۱۰نفره شدن تیم داماش شرایط بهتری برای پرسپولیس فراهم شد تا بتواند دروازه میزبان خود را باز کند و تلاش هایی هم انجام داد اما این فرصت ها نتیجه ای برای سرخ‌پوشان نداشت.

این تیم داماش بود که ۱۰ نفره در دقیقه ۶۷ توسط حسین ابراهیمی توانست دروازه پرسپولیس را باز کند. شاگردان ژوزه بعد از دریافت گل تلاش هایی برای جبران گل خورده انجام دادند اما این حملات به اندازه کافی موثر نبود.

پرسپولیس این بازی را شکست خورد تا بعد از ۵ هفته ثابت شود این تیم در نیمه های دوم نمی تواند برنده باشد.

قضاوت این مسابقه بر عهده احمد صالحی بود. وی به نظیف کار و بروش از داماش و غلامرضا رضایی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد. بروشی به دلیل گرفتن کارت زرد دوم هم در دقیقه ۴۶ از بازی اخراج شد.

پرسپولیس با این شکست ۴ امتیازی باقی ماند و یک رده پایین تر قرار گرفت و پانزدهم شد. داماش نیز با این پیروزی ۸ امتیازی شد.

سرخپوشان با ادامه ناکامی های خود به استقبال دربی رفتند. این بازی جمعه هفته جاری برگزار می شود.

بازیکنان داماش:

میلاد فرهانی، محمد مختاری، علیرضا جهانبخش(۶۵- افشین چاووشی)، هادی سهرابی، محمدرضا مهدوی، رسول بروش، مهدی کیانی، حسین کوشکی، مصطفی حاجتی، علیرضا نظیف کار، حسین ابراهیمی

سرمربی: امید هرندی

بازیکنان پرسپولیس:

نیلسون، رضا نورمحمدی، سیدجلال حسینی، امیرحسین فشنگچی، سیف اللهی( ۷۸- کریم انصاری فرد)، سامان آقازمانی، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، غلامرضا رضایی( ۶۱- محمد قاضی)، هادی نوروزی ( ۴۶- علی کریمی) و ایمون زاید


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.