پرسپولیس هنوز در ساختار دفاعی‌اش مشکل دارد

۱۱م دیماه ،

فرشاد پیوس دربارهٔ وضعیت این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پرسپولیس این هفته‌ فجرسپاسی را شکست داد، در حالی که حریف نسبت به نیم فصل اول کارایی لازم را نداشت و ۹ بازیکن خود را از دست داده بود. هفته‌ آینده هم به احتمال زیاد گهر را خواهد برد. عیار مربیان پرسپولیس در بازی‌های سخت و برابر حریفان قوی مشخص می‌شود. ما از این که پرسپولیس خوب نتیجه‌ می‌گیرد، خوشحالیم، اما نباید کار را تمام شده بدانیم. پرسپولیس باید کار و تمرین خود را بیشتر کند چون هنوز در ساختار دفاعی‌اش و به ویژه عمق دفاع با مشکلاتی روبرو است.

وی در ادامه دربارهٔ دیدار یکشنبه پرسپولیس برابر فجر سپاسی گفت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول از همان ابتدا پرسپولیس روی حریف فشار آورد و به گل رسید و تازه فرصت‌های بیشتری هم داشت و می‌توانست در همان نیمه چهار گل بزند. به نظر می‌رسد که بازیکنان پرسپولیس از نظر روحی – روانی شاداب شده‌اند و انگیزه زیادی برای بردن حریفان دارند.

پیوس افزود: در نیمه دوم بازی دست فجر سپاسی بود و تیم جوان و یک دست فجر با دوندگی زیاد چند موقعیت به دست آورد. ضمن این که شیرازی‌ها ۹ بازیکن خود را از دست داده بودند ولی با این حال برای پیروزی به میدان رفته بودند. روی هم رفته نتایجی که پرسپولیس در چند بازی قبل گرفته خوب بوده است.

مهاجم اسبق پرسپولیس همچنین در پاسخ به این سوال که تغییرات کادر فنی پرسپولیس را چقدر در نتایج اخیر این تیم دخیل می‌داند، گفت: اگر پیروزی‌های تیم تداوم داشته باشد خوب است، ولی اگر قرار باشد باز هم یک بار مساوی کنند و یک بار ببرند، همان ماجرای ژوزه تکرار می‌شود. پرسپولیس در نیم فصل اول در میانه میدان لنگ می‌زد که با حضور حقیقی این مشکل مرتفع شده است. آمدن حقیقی یکی از بهترین تصمیم‌های باشگاه بود، ولی اگر این بازیکن محروم یا مصدوم شود پرسپولیس می‌خواهد چه کار کند؟ بنابراین بهتر است یک هافبک دفاعی دیگر هم جذب شود.

وی در ادامه به تساوی پرسپولیس برابر نفت آبادان اشاره و خاطر نشان کرد: بازی در جام حذفی و لیگ برتر متفاوت است. حق ملوان خوردن شش گل نبود، اما وقتی این تیم عقب افتاد حمله کرد که گل بزند و از حذف شدن فرار کند، ولی گل‌های بیشتری خورد. در لیگ شرایط فرق می‌کند و همان طور که دیدید نفت پس از دریافت دو گل جلو کشید. کم تجربگی مربیان پرسپولیس عامل تعویض برد با مساوی بود. اگر کسی روی نیمکت پرسپولیس بود که به گل محمدی کمک می‌کرد،‌ می توانست بهتر باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.