پرسپولیس و ملوان یادآور بازی‌های دهه ۶۰

۰۷م آذر ،

    محمد احمد‌زاده در مورد دیدار روز چهارشنبه با پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه هر دو تیم، فوتبال خوب و تهاجمی را انجام می‌دهند و امیدوارم این مسابقه مثل همیشه زیبا و تماشاگرپسند باشد و تماشاگران در سراسر ایران از دیدن این مسابقه لذت ببرند. تیمی هم که شایسته برد است و بیشتر میدان داری می‌کند و شانس گلزنی بیشتری دارد، پیروز شود. ملوان می‌خواهد با حمایت تماشاگران در جریان بازی، ۳ امتیاز این مسابقه را بگیرد و همچنان شرایط خوبش را در جدول حفظ کند.

به گزارش فارس، سرمربی ملوان در مورد اینکه با توجه به پرنوسان بودن پرسپولیس در این فصل، تصور می‌کند با تیمی قدرتمند روبه رو شود یا تیمی ضعیف، گفت: با پرسپولیسی‌ مواجه خواهیم شد که نوسان کمی دارد، آنها تیم خوبی می باشند و یکی از تیم‌های تاریخی فوتبال ایران است و ملوان هم گنجینه فوتبال در انزلی و استان است. با قدمتی که این دو تیم دارند امیدوارم بتوانند خواسته تماشاگران فوتبال را برآورده کنند.

وی در مورد اینکه چند برد مقابل پرسپولیس داشته است، گفت: ملوان مقابل پرسپولیس هم پیروزی داشته و هم شکست، فاصله برد و باخت‌های پرسپولیس و ملوان زیاد نیست. ما در تهران و انزلی این تیم را برده‌ایم و آنها هم در ورزشگاه آزادی و تختی انزلی پیروز شده‌اند. بازی پرسپولیس و ملوان یادآور فوتبال دهه‌ ۵۰ و ۶۰ برای فوتبال دوستان ایرانی خواهد بود و تاریخ یک بار دیگر این دو تیم را مقابل هم قرار داده‌ است.

سرمربی ملوان در مورد اینکه غیبت سید جلال حسینی چقدر به نفع ملوان است، گفت: همه تیم‌ها در برخی از بازی‌ها بازیکن مصدوم و محروم دارند و قطعا برای آنها بازیکن جایگزین مناسبی دارند. پرسپولیس هم از این امر مستثنی نیست و این تیم هم از بازیکن دیگری به جای حسینی در خط دفاعش استفاده می‌کند.

احمدزاده در مورد اینکه گفته می‌شود تماس مشکوک با بازیکنان پرسپولیس از سوی باشگاه ملوان گرفته شده گفت: این به من ارتباطی ندارد. هیچ وقت دنبال چنین مسائلی نیستم و نبودم. نباید با طرح چنین مواردی قبل خوب دو تیم را زیر سؤال برد. بهتر است آنهایی که به تازگی به فوتبال آمده‌اند قداست آن را حفظ کنند و احترام حریف را نگه دارند. در فوتبال همواره رسم بر این بوده که احترام حریف نگه داشته شود. بهتر است آنهایی که تازه به فوتبال آمده‌اند در فوتبال مسایل جدیدی را مد نکنند، ضمن اینکه باشگاه به اندازه کافی در این موارد پاسخگو خواهد بود.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.