پرسپولیس پیشنهاد معاوضه بازیکن با عنایتی را داد

۲۸م آذر ،

  ابراهیم قاسمپور در خصوص پیشنهاد باشگاه پرسپولیس در مورد جذب رضا عنایتی عنوان کرد: من هم این موضوع را امروز شنیده‌ام. ما دوست داریم عنایتی را نگه داریم. در فصل نقل و انتقالات تنهایی را جذب کردیم و در صورت رفتن عنایتی نیز نیاز به جذب بازیکن دیگر داریم.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس عنوان کرده هر بازیکنی را که بخواهیم با عنایتی معاوضه می‌کند. ما هم این شرایط را امتحان خواهیم کرد.

به گزارش فارس، سرمربی تیم مس دربارهٔ اینکه محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره با عنایتی را رد کرده است، تصریح کرد: من امروز از طرف مسئولان باشگاه مس شنیدم که پرسپولیس چنین پیشنهادی داده است. مسئولان مس نیز نظر مرا دربارهٔ این انتقال پرسیدند که اعلام کردم باید با کادر فنی در این باره صحبت کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت دادن عنایتی یک بازیکن از پرسپولیس می‌خواهد، یادآور شد: ما چیزی نخواسته‌ایم بلکه باشگاه پرسپولیس از مس تقاضا کرده است و حال باید شرایط را ما تعیین کنیم. ممکن است یک بازیکن را با یک بازیکن معاوضه کنیم یا دو بازیکن را با یک بازیکن، یا در قبال یک بازیکن پول بگیریم.

قاسمپور با اشاره به اینکه تیم مس نیاز به هافبک دفاعی دارد، خاطرنشان کرد: ما لیستی را تهیه کردیم و به باشگاه دادیم اما آنها نتوانستند بازیکنی را جذب کنند. متاسفانه یا بازیکن رضایت نداشت و یا خود باشگاه تمایل به از دست دادن بازیکنی نداشت.

سرمربی تیم مس در خصوص اینکه باشگاه استقلال نیز خواستار جذب عنایتی شده بود، اما مسئولان مس با این انتقال موافق نبودند و این سبب ناراحتی آبی‌پوشان نمی‌شود، تصریح کرد: هم اکنون هم راضی به از دست دادن عنایتی نیستیم. در زمانی که استقلال خواهان جذب او بود ما هنوز تنهایی را جذب نکرده بودیم. همچنین اینکه استقلال مذاکره مستقیم با باشگاه نداشت و خود عنایتی این موضوع را به مسئولان مس گفت.

وی افزود: اگر کسی ناراحت است کلاه خود را قاضی کند. نمی‌توانیم خلا عنایتی را پر کنیم و نیاز به بازیکن جدید داریم. حال می‌خواهد این بازیکن از استقلال، پرسپولیس، نفت، راه‌ آهن و هر تیمی دیگری باشد.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.