پرسپولیسی ها به زلزله زدگان کمک کردند

مرجع خبری پرسپولیس : مسئول کمیته فرهنگی و اجتماعی باشگاه پرسپولیس گفت: محموله کمک های باشگاه پرسپولیس برای حادثه دیدگان زلزله آذربایجان شرقی تا فردا ارسال خواهد شد.

دکتر علیرضا اسماعیلی گفت: محموله ای در قالب یک کامیون متشکل از اقلام زیستی مانند مواد غذایی، پتو، چادر و لوازم بهداشتی در حال تهیه است و تا فردا از طرف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس برای زلزله زدگان ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: نظر به اینکه در حال حاضر مردم عزیزی که با این حادثه روبرو شده اند با شرایط اضطراری روبرو هستند و با توجه به اعلام مسئولان امر مبنی بر لزوم انجام اقدامات سریع باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت در اولین اقدام نسبت به تهیه برخی اقلام حیاتی و ارسال آن اقدام نمایند.

مسئول کمیته فرهنگی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: بدون تردید این اقدام حرکتی کوچک در مقابل مصیبتی بزرگ است ولی ما قصد داشتیم در این شرایط سخت این پیام را به برادران، خواهران و بچه های این آب و خاک بدهیم که باشگاه پرسپولیس و میلیون ها هوادار آن به فکر آنها هستند. شاید کمی مایه قوت قلب آنها شود.

دکتر اسماعیلی در پایان افزود: در حال حاضر در منطقه زلزله زده، اقدامات امدادی در دستور کار قرار دارد و برای مراحل بعد امکان کمک های معنوی فرهنگی و ورزشی به آسیب دیدگان بررسی خواهد شد.


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.