پرسپولیسی ها ممنوع المصاحبه، هواداران با دربهای بسته بسازند!/قاضی محاکمه می شود/درخواست رویانیان از یحیی چیست؟

۱۰اردیبهشت،

با توجه به حواشی دیدار روز قبل پرسپولیس و ملوان سرخپوشان پایتخت ممنوع المصاحبه شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: حواشی دیدار پرسپولیس و ملوان سبب شد تا مسئولان این باشگاه به همراه کادر فنی این تیم تصمیم به ممنوع المصاحبه شدن بازیکنان پایتخت بگیرند تا از این به بعد هیچگونه حاشیه ای گریبانگیر این باشگاه نشود و پرسپولیسی ها با خیالی آسوده به مقابله با تیم فوتبال سپاهان اصفهان بپردازند.

گفتنی است: مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده اند که هواداران با دربهای بسته ورزشگاه درفشی فر کنار آیند و تمرینات سرخپوشان را از پشت دربهای بسته ببینند.

شایان ذکر است: به سبب حساسیت دیدار پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در چهار چوب رقابت های جام حذفی کادر پزشکی سرخپوشان به شدت علی کریمی را تحت نظر داشته باشند تا هیچگونه آسیب دیدگی به وی وارد نشود و باید همه چیز برای آمادگی روحی و جسمی شماره هشت پرسپولیس فراهم شود.

*یحیی خواستار برخورد جدی با قاضی شد

یحیی گل محمدی از مسئولان باشگاه درخواست کرد تا محمد قاضی را به سبب ترک بازی میان دو نیمه دیدار پرسپولیس و ملوان و به انضمام حاشیه هایی که برای تیم بوجود آورده، برخورد جدی کنند.

*خبرنگاران و عکاسان پشت دربها بمانند!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران از مسئولان ورزشگاه درفشی فر خواسته تا به هیچ وجه عکاسان و خبرنگاران را به محل تمرین سرخپوشان راه ندهند و مانع از هرگونه تصویربرداری از تمرین آنها باشند تا کادر فنی بتواند با آرامش کامل برنامه مدنظر خود را برای قهرمانی پیاده کند.

*اختلافات نوروزی و گل محمدی حل شد

با توجه به کش مکش هایی که در روزهای اخیر میان هادی نوروزی و گل محمدی شکل گرفته بود بالاخره مشکلات میان این ۲ تن حل و فصل شد و گل محمدی اجازه تمرین به وی را صادر کرد.

*معدنچی متعجب از دستور یحیی!

مهرزاد معدنچی با اجازه یحیی گل محمدی در دیدار روز قبل ۹ اردیبهشت مقابل ملوان بازی کرد، معدنچی با این تصمیم سرمربی، شگفت زده شد چرا که به هیچ وجه فکر نمی کرد که یحیی به او بازی دهد.

*تلاش شیرینی برای قهرمانی شیرین

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در تلاش است که با توجه به نزدیک شدن به فینال جام حذفی تمهیداتی را در نظر بگیرد که میان لیدرها و هواداران وحدت بیشتری شکل بگیرد و همه چیز برای قهرمانی آماده باشد.

*لیدرها و مسئولان بر سر یک میز بنشینند

قرار است که طی برگزاری جلسه ای مسئولان باشگاه پرسپولیس در هفته جاری با لیدرها بر سر یک میز بنشینند و در خصوص حاکم کردن آرامش در فینال جام حذفی با یکدیگر تعامل داشته باشند.

*احتمال تقدیر سپاهان از کیا!

احتمال دارد که در بازی فینال جام حذفی جدای از اینکه قرار است مهدی مهدوی کیا از سوی باشگاه پرسپولیس تقدیر گردد، سپاهانی ها نیز طی یک حرکت نمادین نیز از این بازیکن شاخص فوتبال ایران تقدیر و تشکر به عمل آورند.

*خواهش رویانیان از گل محمدی چه بود؟

محمد رویانیان از یحیی گل محمدی خواست تا از هیچ تلاشی برای کسب کاپ جام حذفی دریغ نکند و برای این مهم از وی خواسته تا با ایجاد آرامش بیشتر در پرسپولیس مقدمات قهرمانی در جام حذفی را فراهم کند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.