پرسپولیس باز هم باخت/ سقوط سرخپوشان به رده دوازدهم

به گزارش خبرآنلاین؛ پرسپولیس که محرومیت تماشاگرانش برای بازی با صبا بخشیده شد، مسابقه با این تیم را در حالی شروع کرد که حدود ۵۰ هزار هوادار در ورزشگاه بودند. تعداد تماشاگران تا نیمه دوم بیشتر هم شد و زمانی که گزارشگر ورزشگاه تعداد تماشاگران را اعلام کرد، گفت که بیش از ۶۰ هزار نفر در ورزشگاه هستند.

پرسپولیس با این حال باز هم نتوانست مسابقه ای تماشاگرپسند ارائه کند. در حالی که علی کریمی هم روی نیمکت نشسته بود، جواد کاظمیان بازوبند کاپیتابی را بست. پرسپولیس مسابقه را خیلی عادی شروع کرد و موقعیت هایی که به دست می آورد، خطرناک تر از موقعیت های صبای قم نبود.

 پرسپولیس و صبا در نیمه اول نه گل زدند، نه بازی زیبایی انجام دادند. نیمه دوم که شد، مانوئل ژوزه، سرمربی پرسپولیس، علی کریمی و مهدی مهدوی کیا را به زمین فرستاد تا شاید تجربه آن ها، گره از مشکل پرسپولیس بگشاید. اما حضور این دو بازیکن با تجربه هم کارآمد نبود. پرسپولیس در دقیقه ۷۵ یک گل خورد تا ۶۰ هزار تماشاگری که در ورزشگاه بودند، برای دقایقی تشویق تیمشان را فراموش کنند. زننده گل صبا، میلاد سلیمان فلاح بود.

هواداران پرسپولیس امیدوار به جبران نتیجه تیمشان بودند اما امیدواری آن ها، خیالی بیش نبود، چراکه در دقیقه ۸۸ محسن بنگر هم یک خطای منجر به پنالتی کرد که ضربه پنالتی را اکبر صادقی تبدیل به گل کرد تا پرسپولیس در خانه خودش با نتیجه دو بر صفر به صبا ببازد.

پس از گل دوم صبا، تعدادی از هواداران نام علی دایی را فریاد زدند تا نشان دهند از نتایج تیمشان راضی نیستند. پرسپولیس با این باخت به رده دوازدهم جدول سقوط کرد.

هواداران پرسپولیس پس از پایان این مسابقه به بازیکنان تیم خود لقب «بی غیرت» دادند.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.