پرسپولیس دیگر فرصت اشتباه ندارد

۴ م دیماه ،

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص انتخاب مربی خارجی برای دروازه بان این تیم گفت: به نظرم باشگاه پرسپولیس با این انتخاب یک بار دیگر در مسیر انحرافی و اشتباه قرار گرفت.

فرشاد پیوس یس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال انتخاب ژوزه به عنوان مربی گلرهای پرسپولیس نشان می دهد که مسئولان پرسپولیس بر اساس مشورت های غلط بعضی از اشخاص این مربی را برگزیدند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپول در ادامه اظهار داشت: بهروز سلطانی و وحید قلیچ مربی دروازه بانهای سابق پرسپولیس آموزشهای لازم را دیده اند آنها رابطه خوبی با دروازه بانهای پرسپولیس دارند و می توانند از لحاظ روحی وروانی گلرها را آماده مسابقات کنند.

پیوس دربارهٔ ارزیابی اش از بازی پرسپولیس مقابل نفت آبادان گفت: پرسپولیسی ها با رفتن ژوزه روحیه مضاعفی گرفتند و انگیزه، شور و اشتیاق بسیاری پیدا کردند؛ بازیکنان بزرگ پرسپولیس اختلاف بسیاری با ژوزه داشتند و بازی خوبی انجام نمی دادند اما با کنار رفتن ژوزه بهتر بازی می کنند.

پیشکسوت پرسپولیس بیان داشت: سرخپوشان نباید مغرور شوند و تصور کنند که همه بازیها را می توانند با ۶ گل برنده شوند اکثر تیم ها شناخت کاملی نسبت به حریفانشان بدست آورده اند و بازیکنان خوبی در نیم فصل دوم جذب کردند.

پیوس بیان داشت: سرخپوشان روند رو به رشدی در نیم فصل دوم خواهند داشت آنها توانایی این را دارند که چند رتبه بالا بیایند.

وی دربارهٔ عملکرد تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم صنعت نفت آبادان همانند دیگر تیمها تغییر و تحولات بسیاری داشته است این تیم آبادانی مقابل تیم های بزرگ بازی روبه جلو و هجومی ارئه می دهند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: روح اله عرب مهاجم سرعتی است و در ضد حملات عالی کار می کند پرسپولیسی ها باید مراقب باشند که

فضاهای لازم را به مهاجم نفتی ها ندهند.

وی تصریح کرد: رسول نوید کیا هافبک نفت آبادان در میانه زمین بازسازی خوبی برای مهاجمان تیمش انجام می دهد هافبکهای پرسپولیس با بازی درگیرانه می توانند مانع بازیسازی نوید کیا شوند.

پیوس در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم پرسپولیسی ها با بازیهای جذاب و دیدنی بتوانند هواداران را به استادیوم ها بکشانند.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.