پرسپولیس فقط چند ثانیه کم آورد

۲۶م اسفند ،

آخرین بازی سال برای پرسپولیس و هوادارانش چندان جالب نبود تا خستگی به تن این مجموعه بزرگ و پرطرفدار بماند.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، تیم فوتبال در آخرین بازی سال و در حالی که میزبان بود و تا آخرین ثانیه ها از مس کرمان پیش بود، در لحظات آخر پیروزی را با تساوی عوض کرد تا پایان خوشی برای این تیم بزرگ و مردمی رقم نخورد. در روزی که پرسپولیس مقابل مس کرمان بازی قابل قبولی را انجام داد و همگان منتظر سوت پایان بودند تا ۳ امتیاز بازی آخر سال به حساب سرخپوشان تهرانی واریز شود، میهمان در ثانیه های آخر بازی به گل مساوی رسید تا پرسپولیس نتواند به هوادارانش عیدی بدهد و این دیدار با تساوی به پایان رسید.

پرسپولیس در سال ۹۱ هزینه هنگفتی داشت و حداقل کاری که می توانست خستگی را از بدن مدیریت و هواداران خارج کند، پیروزی خانگی مقابل مس کرمان بود اما شاگردان یحیی گل محمدی در ۵ ثانیه پایانی بازی تمرکز خودشان را از دست دادند و نتوانستند با خاطره ای خوب سال پرنوسانی که داشتند را به پایان برسانند.

نکته حائز اهمیت اینکه محمد رویانیان به عنوان مدیر عامل پرسپولیس در سالی که گذشت زحمات بسیاری برای این مجموعه کشید و تنها سالی بود که سرخپوشان تهرانی مشکلات مالی نداشتند و همه چیز سر جای خودش بود. رویانیان به واسطه بودجه خوبی که تأمین کرده بود، توانست بازیکنان باکیفیت و ملی پوش بسیاری را به پرسپولیس بیاورد و قبل از آغاز لیگ همگان پرسپولیس را امید اول قهرمانی می دانستند اما با آغاز لیگ، مشکلات پرسپولیس هم آغاز شد تا این مجموعه متمول و پرستاره نتواند نتایج خوبی کسب کرده و توقعات هوادارانش را برآورده کند و در مجموع سال خوبی برای پرسپولیس رقم نخورد.

حالا و در سال تازه تمام امید پرسپولیس به جام حذفی است چرا که لیگ از مدتها قبل برای سرخپوشان تهرانی تمام شده و آنها امیدی به قهرمانی و کسب سهمیه آسیا نداشتند و به همین سبب تمام تمرکز خودشان را روی جام حذفی گذاشتند. البته تلاش گل محمدی و شاگردانش این بود که با جایگاهی آبرومندانه لیگ را به پایان برسانند و تا اینجای کار خودشان را به رتبه ششم جدول رسانده اند، رتبه ای که به مراتب بهتر از دوازدهمی لیگ است اما آنچه که مسلم است این است که هواداران پرسپولیس از نتایج این تیم پرستاره در لیگ برتر راضی نیستند.

پرسپولیس تا قهرمانی در جام حذفی تنها ۲ بازی فاصله دارد، دیدارهایی که برای این مجموعه بزرگ و پرستاره حکم مرگ و زندگی را دارد چرا که پرسپولیس با تمام هزینه هایی که کرده، باید قهرمان جام حذفی شود و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده را به دست آورد، توجیه هزینه های چند میلیاردی پرسپولیس در این فصل، قهرمانی در جام حذفی است و حالا تمام تمرکز گل محمدی و شاگردانش به دست آوردن گل قهرمانی در جام حذفی است.

این قهرمانی برای شخص یحیی گل محمدی هم ارزش و اهمیت خاصی دارد چرا که می تواند زمینه ساز حضور او در پرسپولیس برای سال آینده باشد.

پرسپولیس با گل محمدی تا امروز خوب نتیجه گرفته و اگر مشکلات نیم فصل اول نبود، شاید تیم آقا یحیی امروز یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بود اما آنچه مسلم است اینکه هواداران پرسپولیس به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنند و تنها قهرمانی است که آنها را راضی کرده و توقعات آنها را برآورده می کند به همین سبب گل محمدی باید تلاش بسیاری کند تا در این ۲ بازی برنده شود و جام قهرمانی را برای پرسپولیس و هوادارانش به ارمغان بیاورد و در غیر اینصورت باید منتظر اتفاقات تازهی باشد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.