پرسپولیس یک – گسترش فولاد صفر / سرخپوشان با گل خلعتبری به یک قدمی صدر رسیدند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – پرسپولیس با تک گل محمدرضا خلعتبری توانست گسترش فولاد را شکست دهد.

به گزارش ممتاز؛ پرسپولیس که هفته قبل از دربی یک امتیاز گرفت و تا همین روز قبل شاهد انتقادها در مورد کیفیت دربی بود، بازی با گسترش فولاد را خوب آغاز کرد. علی دایی که میانگین سنی پرسپولیس را پایین آورده، تیمش را هجومی به زمین فرستاد. او این هفته امید عالیشاه را هم در ترکیب تیمش داشت؛ بازیکنی که دربی را به خاطر محرومیت از دست داده بود.
پرسپولیسی‌ها هرچه از زمان بازی می‌گذشت بهتر کار می‌کردند. البته گسترش هم بازی خوب و جنگنده‌ای انجام می‌داد و بازیکنان جوان این تیم هم دوندگی بسیاری داشتند. شاگردان رسول خطیبی در مقابل اکثر حملات پرسپولیس، به سمت دروازه این تیم حرکت می‌کردند. اما با این حال موقعیت‌های خطرناک پرسپولیس بیشتر از حریف بود. در دقیقه ۳۳ ضربه کاشته خلعتبری را فروزان گرفت. فروزان که یکی از بازیکنان خوب گسترش بود، یک دقیقه بعد ضربه سر محسن بنگر را هم به خوبی دفع کرد. اما در پاسخ به این دو حمله، گسترس در دقیقه ۳۵ توپ را به سمت دروازه پرسپولیس برد که اگر ایمان موسوی مهاجم فصل قبل استقلال در استپ سینه از دستش استفاده نمی‌کرد، می‌توانست دروازه تیم دایی را باز کند.
سرانجام در آخرین دقیقه از نیمه اول، امید عالیشاه که عملکرد خوبی در این مسابقه داشت، در محوطه جریمه گسترش پا به توپ شد و مدافع حریف با خطا او را متوقف کرد تا داور برای پرسپولیس پنالتی بگیرد. محمدرضا خلعتبری که دومین بازی‌اش را برای پرسپولیس انجام می‌داد پشت توپ ایستاد و اولین گل خود برای این تیم تهرانی را به ثمر رساند.

با آغاز نیمه دوم، گسترش دونده تر ظاهر شد. شاگردان رسول خطیبی در همان ۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم دو حمله خطرناک روی دروازه پرسپولیس داشتند که اولی توسط موسوی از بالای دروازه به خارج رفت و دومی را هم نیلسون گرفت.

در دقیقه ۵۳ هم مهرداد بایرامی از محوطه شش قدم پرسپولیس یک ضربه سر به سمت دروازه نیلسون زد که توپ با فاصله‌ای کم به خارج رفت.

البته پرسپولیس هم برای خارج شدن از زیر فشار حملات گسترش، سعی در حمله به دروازه این تیم داشت. در دقیقه ۵۶ پاس پیام صادقیان در محوطه جریمه به امید عالیشاه رسید که تکل به موقع مدافع گسترش، مانع رسیدن پرسپولیس به دومین گل مسابقه شد. با این حال پرسپولیس دست از حمله برنداشت. در دقیقه ۶۸ پاس صادقیان این بار به خلعتبری رسید که او توپ را با فاصله‌ای کم از دروازه، به خارج فرستاد.

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.