پرسپولیس ۲ – داماش صفر / دایی تیمش را به دو امتیازی صدر جدول رساند

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – پرسپولیس با شکست دادن داماش به رده دوم جدول صعود کرد.

به گزارش ممتاز؛ سیدجلال حسینی که در مسابقه تیم ملی فوتبال ایران مقابل تایلند یک گل زده بود، بلافاصله در اولین بازی تیم باشگاهی اش هم یک گل حساس زد. جلال حسینی در دقیقه ۴۵ بازی پرسپولیس – داماش با یک ضربه سر دروازه داماش را باز کرد. گلی که سید جلال حسینی زد، تنها گل نیمه اول مسابقه پرسپولیس – داماش بود. اما در نیمه دوم پرسپولیس به این گل اکتفا نکرد. پرسپولیسی ها حملاتی روی دروازه داماش داشتند تا گل دوم را هم بزنند. البته داماش هم برای جبران گل خورده تلاش می کرد اما داماشی ها در رسیدن به هدف خود موفق نبودند.

مهرداد کفشگری بازیکن پرسپولیس در دقیقه ۷۵ به خاطر تکل خشنی که زد کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد تا تیم دایی در ۱۵ دقیقه پایانی، ۱۰ نفره کارش را دنبال کند. همین اخراج سبب شد دایی از وارد کردن محمدرضا خلعتبری به ترکیب تیمش منصرف شود و به جای او، بلافاصله قاسم دهنوی را به جای هادی نوروزی وارد زمین کند. البته خلعتبری هم در دقیقه ۹۱ به جای سیدصالحی وارد زمین شد.

پرسپولیس ده نفره به کارش ادامه می داد که محمد مختاری بازیکن داماش در دقیقه ۸۱ با خطایی که پشت محوطه جریمه روی امید عالیشاه انجام داد، کارت زرد دوم را گرفت تا داماش هم مثل پرسپولیس ۱۰ نفره شود. چند نفر از پرسپولیسی ها پشت این ضربه ایستگاهی ایستادند اما حمید علی عسگر بازیکن جوان سرخپوشان زننده ضربه بود که توپ او در دقیقه ۸۲ به زیبایی وارد دروازه داماش شد. علی عسگر توپ را به کنج دروازه داماش فرستاد تا دروازه بان این تیم هم هیچ کاری از دستش ساخته نباشد. ده نفره شدن داماش و از طرفی به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیس، علی دایی را از کسب سه امتیاز این مسابقه مطمئن کرده بود.

بازی با همین دو گل به پایان رسید تا پرسپولیس ۲۴ امتیازی شود و به رده دوم جدول برسد. شاگردان دایی بالاتر از سپاهان و تراکتورسازی ۲۳ امتیازی ایستاده اند. حالا آن ها با صدر جدول تنها دو امتیاز دیگر فاصله دارند. داماش هم با ۱۴ امتیاز در رده یازدهم است.

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.