پرسپولیس ۲۸ برابر جمعیت جهان طرفدار دارد؟

۲۶اردیبهشت،

به نظر می رسد مدیرعامل پرسپولیس بعد از گذشت حدود یک سال و نیم، هنوز در ضرب و تقسیم مسائل فوتبالی مشکل دارد.

به نظر می رسد مدیرعامل پرسپولیس بعد از گذشت حدود یک سال و نیم، هنوز در ضرب و تقسیم مسائل فوتبالی مشکل دارد. دیروز خبرگزاری فارس بخشی از صحبت های رویانیان دربارهٔ درآمدزایی پرسپولیس را منتشر کرد: «اگر از هر کدام از هواداران دو هزار تومان دریافت کنیم ۴۰۰ هزار میلیارد تومان می گردد. دیوان محاسبات و مسئولان نظارتی بررسی کنند و این سرمایه ها برای باشگاه پرسپولیس بماند.»

۴۰۰ هزار میلیارد درآمد، در ازای پرداخت ۲۰۰۰ تومان توسط هر هوادار با یک ضرب و تقسیم ساده به این نتیجه می رسیم که از دید رویانیان، پرسپولیس در حال حاضر ۲۰۰ میلیارد نفر جمعیت دارد.

 جمعیت جهان بر اساس آخرین آمار موسسه آمار آمریا ۷ میلیارد و ۴۶ میلیون نفر است. رقمی که رویانیان اعلام کرده بیشتر از ۲۸ برابر جمعیت کل جهان می گردد. از طرفی از ابتدای حیات روی کره زمین، حدود ۸۰ میلیارد نفر روی این کره خاکی زندگی کرده اند. اگر در نظر بگیریم تمام انسان هایی که روی کره زمین زیسته اند پرسپولیسی بوده اند، باز هم ۱۲۰ میلیارد نفر کم می آید در صورتی که فرض کنیم مدیرعامل پرسپولیس اشتباه لپی کرده و منظورش ۴۰۰ میلیارد تومان بوده، باز هم تعداد هواداران ۲۰۰ میلیون نفر می گردد. 

بیشتر از دو برابر و نیم جمعیت کل ایران. رویانیان قبلا هم یک بار در تمرین پرسپولیس به بازیکنان این تیم گفته بود از ۳ بازی آینده ۱۲ امتیاز می خواهد، اما این بار رقم سوتی رویانیان بسیار بیشتر از دفعات قبلی است.

منبع:روزنامه تماشا


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.