پرسپولیس ۶ – پیکان صفر؛ شب رویایی مهدوی‌کیا و انصاری‌فرد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

rouholla vahdati (7 of 10).jpg

تیم فوتبال پرسپولیس در یک شب رویایی با ۶ گل، پیکان را شکست داد تا ضمن صعود iبه رده یازدهم جدول، تا حدود بسیاری از بحران عدم نتیجه‌گیری خارج شود. سرخ‌پوشان در این دیدار علاوه بر کسب سه امتیاز بازی درخشانی هم از خود iبه نمایش گذاشتند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان با برتری ۶ بر صفر iبه پایان رسید. گل‌های این دیدار را کریم انصاری‌فرد (۳۶،۴۸ و ۵۷) و علی‌رضا نورمحمدی (۴۲)، محمد نوری (۶۳) و محمد قاضی (۸۶) برای پرسپولیس iبه ثمر رساندند.

این پیروزی در حالی در کارنامه پرسپولیس ثبت شد که دو بازیکن این تیم، نمایش فوق‌العاده‌ای از خود iبه نمایش گذاشتند. مهدی مهدوی‌کیا و کریم انصاری‌فرد، در بازی برابر پیکان عملکرد بسیار خوبی داشتند. کاپیتان سرخ پوشان در بازی امشب (چهارشنبه) با انجام بازی فوق‌العده خوب و دادن دو پاس گل سهم بسیاری در پیروزی تیمش داشت و انصاری‌فرد هم با سه گلی که زد شب بسیار خوبی را پشت سر گذاشت.

نیمه اول:

۱۵ دقیقه ابتدایی بازی با افت و خیز بسیاری همراه بود اما توپ بیشتر در میانه میدان می‌چرخید و راهی iبه محوطه جریمه دو تیم پیدا نکرد.

دقیقه ۱۸، کریم انصاری‌فرد روی پاس خوب هم‌بازیانش می‌توانست با درواز‌بان پیکان تک iبه تک شود اما دوندگی بسیار این بازیکن فایده‌ای نداشت. تلاش انصاری‌فرد سبب شد که تماشاگران iبه شدت او را تشویق نمایند و از بازیکنان تیمشان بخواهند که iبه او کمک نمایند تا گل بزند.

دقیقه ۲۰، انصاری‌فرد بار دیگر می‌توانست در مقابل دروازه پیکان خطرساز شود اما توپش با اختلاف iبه خارج رفت.

دقیقه ۲۳، بازیکنان پیکان با حمله‌ای سریع و خطرناک iبه دروازه پرسپولیس رسیدند اما ضربه زمینی و زاویه‌دار مهاجم پیکان را نیلسون iبه خوبی دفع نمود تا دروازه سرخ‌پوشان بسته بماند.

دقیقه ۲۹، پرسپولیسی‌ها حمله دامنه‌داری را iبه روی دروازه حریف پی‌ریزی نمودند اما حملات پی در پی آنها ثمری نداشت.

دقیقه ۳۰، ماهینی در گوشه محوطه جریمه پیکان مالک توپ شد و آن را iبه روی دروازه پیکان ارسال نمود اما محمد نوری نتوانست iبه خوبی از این فرصت استفاده کند و ضربه سرش با اختلاف کمی از بالای دروازه iبه خارج رفت.

دقیقه ۳۳، پیکانی‌ها فرصت داشتند که روی دروازه میزبان خطرآفرین باشند اما ضربه نیمه‌جان مهاجم این تیم در دستان نیلسون قرار گرفت.

دقیقه ۳۴، مهدی مهدوی‌کیا که این روزها بازی‌های خوبی برای تیمش انجام داده است از پشت محوطه جریمه شوت محکمی را روانه دروازه پیکان نمود اما توپش با اختلاف بسیار کمی iبه خارج رفت. اختلاف توپ کاپیتان پرسپولیس با دروازه iبه قدری کم بود که تماشاگران iبه خیال باز شدن دروازه iبه شادی پرداختند.

دقیقه ۳۶، بالاخره میزبان iبه گل رسید. هادی نوروزی با پاس خوب هافبک‌های پرسپولیس پشت محوطه جریمه مالک توپ شد و بدون معطلی آن را iبه کریم انصاری‌فرد رساند تا مهاجم جوان سرخ‌پوشان گل اول بازی را iبه ثمر برساند. تماشاگران بعد از این گل iبه شدت انصاری‌فرد را تشویق نمودند.

دقیقه ۴۲، علی‌رضا نورمحمدی سانتر بسیارزیبای مهدوی‌کیا را iبه گل دوم تیمش تبدیل نمود تا سرخ‌پوشان با خیال راحت‌تری iبه رختکن بروند.

نیمه دوم:

پرسپولیسی‌ها نیمه دوم را بسیار خوب آغاز نمودند. در دقیقه ۴۸، حسین ماهینی توپ خوبی را iبه روی دروازه کاروالیو ارسال نمود تا کریم انصاری‌فرد با ضربه‌ای دقیق و بسیارزیبا، خود را دو گله و تیمش را سه گله کند.

دقیقه ۵۰، انصاری‌فرد می‌توانست هت‌تریک کند اما پاس عرضی محکم نوروزی از زیر پای او عبور نمود.

دقیقه ۵۳، هادی نوروزی در یک موقعیت فوق‌العاده خوب با دروازه‌بان پیکان تک iبه تک شد اما با این حال ضربه‌اش را iبه قدری بد زد که توپ با اختلاف چند متر از بالای دروازه iبه خارج رفت.

دقیقه ۵۷، موقعیتی دقیقا مشابه فرصت چند دقیقه پیش نوروزی نصیب انصاری‌فرد شد و این مهاجم باهوش iبه راحتی دروازه پیکان را برای چهارمین بار باز نمود.

دقیقه ۶۳، انصاری‌فرد در نقش گل‌ساز ضاهر شد و با سانتر توپ iبه روی دروازه محمد نوری را مالک فرصت گل‌زنی نمود. نوری از این فرصت iبه iبهترین شکل استفاده نمود و ژنجمین گل پرسپولیس را وارد دروازه پیکان نمود.

دقیقه ۷۷، سجاد فیض‌الهی از پیکان می‌توانست با ضربه سر یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند اما نیلسون iبه خوبی توپ را دفع نمود.

دقیقه ۸۶، پس از آنکه بازیکنان پیکان موقعیت بسیار خوبی را از دست دادند، در ضد حمله حسین ماهینی یکی از خوب‌های پرسپولیس در این دیدار محمد قاضی را در موقعیت خوبی قرار داد و این بازیکن گل ششم پرسپولیس را وارد دروازه پیکان نگون بخت نمود.

در دقایق پایانی بازی ۸ هزار تماشاگر پرسپولیس یک صدا نام علی کریمی را فریاد زدند.

پرسپولیس با این پیروزی ۱۷ امتیازی شد و iبه رده یازدهم رسید.

*** نتیجه هفته چهاردهم لیگ برتر

گهر صفر – استقلال ۲

نفت تهران ۳ – سپاهان ۴

تراکتورسازی ۲ – داماش ۲

فجر یک – سایپا صفر

ملوان یک – آلومینیوم صفر

ذوب‌آهن صفر – راه‌آهن صفر

صبا صفر – فولاد صفر

نفت آبادان صفر – مس صفر

پرسپولیس ۶ – پیکان صفر

*** جدول رده‌بندی لیگ در پایان هفته چهاردهم

۱ استقلال ۲۵

۲ ملوان ۲۵

۳ تراکتورسازی ۲۴

۴ سپاهان ۲۴

۵ فجر سپاسی ۲۳

۶ نفت تهران ۲۱

۷ سایپا ۲۱

۸ فولاد ۲۰

۹ صبای قم ۲۰

۱۰ راه آهن ۱۹

۱۱ پرسپولیس ۱۷

۱۲ مس ۱۶

۱۳ داماش گیلان ۱۶

۱۴ پیکان ۱۵

۱۵ آلومینیوم ۱۲

۱۶ ذوب آهن ۱۲

۱۷ نفت آبادان ۹

۱۸ گهر دورود ۸

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.