پرطرفدارترین ستاره های اینستاگرام /تصاویر

این روزها وقتی از صفحه شخصی چهره ها در فضای مجازی حرف می زنیم اغلب از «اینستاگرام» حرف می زنیم. به نظر می رسد تنور اینستاگرام آنقدر داغ شده که کار و کاسبی فیس بوک و امثالهم را کساد کرده است. کمتر چهره شناخته شده ای وجود دارد که در اینستاگرام صفحه شخصی و صفحات هواداری نداشته باشد و البته در این میان تعداد فالوئرها و کسانی که توسط هنرمندان فالو می شوند و «تگ»ها و «هشتگ»ها هم مسئله ای مهم شده است.
150156 1531 پرطرفدارترین ستاره های اینستاگرام /تصاویر

اما در میان چهره های سینمایی، چه کسانی از همه فعال ترند؟ چه کسانی کمتر در اینستاگرام شان آفتابی می شوند؟ تعداد فالوئرهای چه کسانی بالاتر از بقیه است؟ پیج کدام یک از چهره ها، جنجالی تر از بقیه است و در صفحه چه کسانی بیش از بقیه بحث و درگیری شکل می گیرد؟ این گزارش از اینستاگرام چهره ها را از دست ندهید.

۱- الناز شاکردوست/ ۵۵۵ هزار

در پیجش همه چیز پیدا می شود. از عکس های داغ پشت صحنه فیلم هایی که بازی می کند گرفته تا تبلیغ سولاریوم و کل کل سر دربی تهران و عکس غذا و در و دیوار. در بین ۱۰ عکس اخیر او، عکسی از او در میان قبرهای بهشت زهرا که مربوط به پشت صحنه فیلم سینمایی «اسب سفید» است، با نزدیک به ۳۳ هزار لایک و ۱۲۰۰ کامنت بیش از بقیه مورد توجه قرار گرفته است.

150157 103 پرطرفدارترین ستاره های اینستاگرام /تصاویر

۲- محمدرضا گلزار/ ۴۸۰ هزار فالوئر

رضا گلزار علاقه زیادی دارد که فیلم های ۱۵ ثانیه ای را در صفحه شخصی اش به اشتراک بگذارد. در ماه گذشته اکثر پست های او مربوط به رفیق مرحومش، مرتضی پاشایی می شود. در ۱۰ پست اخیر او، عکسی از گلزار در مراسم خاکسپاری پاشایی با عینک آفتابی و همان تیپ خوب همیشگی، با حدود ۲۹ هزار بیشترین لایک را گرفته است.

150158 823 پرطرفدارترین ستاره های اینستاگرام /تصاویر

۳- رضا عطاران/ ۱۷۷ هزار فالوئر

خیلی کم در اینستاگرام فعالیت دارد ولی به نظر می رسد مدتی است به معجزه اش پی برده و بیشتر پست به اشتراک می گذارد. اکثر پست های عطاران مربوط به کارهای سینمایی و تلویزیونی اش است.

در میان ۱۰ پست اخیر او بیشترین لایک مربوط به عکسی از مرتضی پاشایی است که عطاران گذاشته و نزدیک به ۱۸ هزار لایک دارد.

150159 534 پرطرفدارترین ستاره های اینستاگرام /تصاویر

۴- مهناز افشار/ ۴۱۱ هزار فالوئر

در معرفی خود در پیجش، از عناوین «بازیگر»، «کارگردان» و «تهیه کننده» استفاده کرده است. افشار جزو فعالان اینستاگرام است. در میان ۱۰ پست آخر او، عکسی آتلیه ای از او در کنار کتایون ریاحی و گوهر خیراندیش با حدود ۲۰ هزار لایک، بیش از بقیه محبوب بوده و دیده شده است. تقریبا تمامی عکس های افشار در پیجش، مربوط به فعالیت هایش در فستیوال های سینمایی است.

150160 834 پرطرفدارترین ستاره های اینستاگرام /تصاویر

۵- بهرام رادان/ ۴۵۵ هزار فالوئر

در پیجش به معنای واقعی کلمه سبک زندگی شخصی اش را به نمایش می گذارد. از عکس های قدیمی، عکس کارهای سینمایی تا فیلم درست شدن قهوه صبحگاهی اش و رانندگی و لپ تاپ و چمدان شیکش، در پیجش پیدا می شود.

در میان عکس های او، عکس های خاطره انگیز قدیمی اش، بیش از همه طرفدار دارد. در ده تای آخر، عکسی از دوران تین ایجری اش در کنار پدر و مادر، با حدود۳۲ هزار لایک، بیش از همه پسندیده شده.

150161 507 پرطرفدارترین ستاره های اینستاگرام /تصاویر

۶- شهاب حسینی/ ۱۳ هزار فالوئر

پیج حسینی به شکل واضحی توسط یک ادمین اداره می شود و در اصل پیج او پیج هواداری است. در پیج او خبری از فیلم و عکس های شخصی با متن های خومانی نیست. در عوض پیج شهاب حسینی، بیشتر شبیه پیج های خبری سینمایی است.

بیشترین لایک در ۱۰ پست اخیر او هم مربوط به عکسی از فیلم «دوران عاشقی» است که در کنار لیلا حاتمی دیده می شود.

150162 547 پرطرفدارترین ستاره های اینستاگرام /تصاویر

۷- مهتاب کرامتی/ ۴۸ هزار فالوئر

کرامتی در پیجش اعلام کرده که این تنها پروفایل شخصی اش در اینستاگرام است تا از پیج های تقلبی در امان باشد. البته کرامتی این صفحه را بیشتر در راستای فعالیت هایش در یونیسف مورد استفاده قرار می دهد. بالاترین لایک را در میان ۱۰ پست اخیر، پستی است مربوط به حلیم صبحگاهی خوردنش!

150163 792 پرطرفدارترین ستاره های اینستاگرام /تصاویر

۸- لیلا حاتمی/ ۱۴۰ هزار فالوئر

پیج حاتمی اگرچه زیر نظر خودش است اما در اصل یک پیج هواداری بسیار کم فعالیت است. حاتمی اصولا علاقه ای به فضای مجازی ندارد و کلا خلوت خودش را بیشتر می پسندد. در ۱۰ پست اخیر او عکسی از او بیش از بقیه لایک خورده مربوط به حضورش در اختامیه جشنواره فیلم کن است.

150164 120 پرطرفدارترین ستاره های اینستاگرام /تصاویر

۹- مهران مدیری/ ۱۹۶ هزار فالوئر

مهران مدیری در توضیح پیجش، یک جمله طلایی از مارلون براندو گذاشته است. صفحه مدیری پر است از عکس های خاطره انگیز قدیمی و عکس های مدیری در پشت صحنه کارهایی که ساخته و بازی کرده است.

در میان ۱۰ پست اخیر او بیشترین لایک نصیب عکسی از او شده که در کنار مهران غفوریان، جواد رضویان و سیامک انصاری هستند و گویا در پشت صحنه سریال «اتاق عمل» گرفته شده است.

150165 340 پرطرفدارترین ستاره های اینستاگرام /تصاویر

۱۰- باران کوثری/ ۲۳۱ هزار فالوئر

پیج باران کوثری هم در اصل یک پیج هواداری مفصل است که خودش هر ارتباطی با آن را تکذیب می کند. ادمین، پیج را عملا در خدمت کارهایی که باران بازی می کندو همچنین تحسین مادرش رخشان بنی اعتماد و دوستان نزدیکش رضا درمیشیان و نوید محمدزاده قرار داده است.

در میان ۱۰ پست اخیر او عکس هایی بیشترین لایک را از آن خود کرده اند که متعلق به عکس های آتلیه ای خودش هستند.

150166 120 پرطرفدارترین ستاره های اینستاگرام /تصاویر

۱۱- ترانه علیدوستی/ ۲۶۳ هزار فالوئر

ترانه یکی از حرفه ای ترین پیج ها را در اینستاگرام دارد. نه آنقدر پست می گذارد که دیده نشوند و نه آنقدر کم که حوصله فالوئرهایش سر برود. او ۲۳۶ هزار فالوئر دارد و به غیر از تصاویری که از فرزندش، «حنا» می گذارد، بقیه پست هایش مربوط به کارهای سینمایی و نمایشی اش می شود.

در میان ۱۰ پست اخیر او بیشترین لایک متعلق به عکسی است از خودش در آینه که برایش نوشته «من در آینه خانم روستا» و مربوط به نمایشنامه خوانی آنا کارنینا می شود که نزدیک به ۲۲ هزار لایک خورده است.

150167 512 پرطرفدارترین ستاره های اینستاگرام /تصاویر

۱۲- مهراوه شریفی نیا/ ۳۰۳ هزار فالوئر

شریفی نیا، یکی از پرطرفدارها در اینستاگرام است. او حدود ۳۰۰ هزار فالوئر دارد و البته خیلی هم فعال است و هر یکی دو روز یک بار، پستی را برای فالوئرهایش به اشتراک می گذارد.

پیج او خیلی خودمانی است؛ از غذایی که پخته تا لیوان جدید چایش و عکس های پشت صحنه تا سلفی با دوستان در پیجش پیدا می شود.

در میان ۱۰ پست اخیر او، بیشترین لایک مربوط به پستی است که او برای درگذشت انوشیروان ارجمند به اشتراک گذاشته است که حدود ۱۸ هزار لایک خورده است.

150168 361 پرطرفدارترین ستاره های اینستاگرام /تصاویر

۱۳- پیمان معادی/ ۱۲۱ هزار فالوئر

پیج پیمان معادی و بهرام رادان، شباهت های زیادیدارد. شاید به دلیل سبک زندگی این دو. در میان ۱۰ پست اخیر او، عکس با دختر و پسرش، باران و رایان، با اختلاف از بقیه پست هایش بیشتر لایک خورده است.

150169 600 پرطرفدارترین ستاره های اینستاگرام /تصاویر

فعال ترین چهره ها در اینستاگرام چه کسانی هستند؟

دائم الاینستایی به نام بهنوش بختیاری

تعدادی از چهره ها با اینستاگرامشان، حسابی با مخاطبانشان در ارتباط هستند و حداقل روزانه یک پست را با آنها به اشتراک می گذارند. رامبد جوان، یکی از آنهاست. او در دایرکتش پذیرای عکس های مردم با خودش یا عکس های ساختگی برای «خندوانه» است و به صورت مفصل و شخصی با مردم در ارتباط است.

تهمینه میلانی با اینکه مدت کوتاهی است به اینستاگرام پیوسته ولی هر روز با کلی جملات مثبت، توصیه های روانشناختی و تلنگرهای احساسی، فالوئرهایش را غافلگیر می کند.

بهنوش بختیاری، یکی دیگر از کسانی است که در اینستاگرام به صورت دائمی حضور دارد و با متن های خیلی خودمانی با فالوئرهایش ارتباط برقرار می کند و البته هر از گاهی عکس های عجیب و غریبی هم می گذارد.

150170 914 پرطرفدارترین ستاره های اینستاگرام /تصاویر

پژمان جمشیدی هم دو سه روز یک بار غافلگیری برای فالوئرهایش دارد. البته پیج های هواداری او، نمی گذارند حتی یک ۲۴ ساعت از او بی خبر بمانیم. امیر آقایی، یکی از فعال ترین و البته بهترین پیج های هنرمندان را دارد. او عکس هایی را که خودش می گیرد، به اشتراک می گذارد.

صابر ابر، یکی از فعال ترین پیج های شخصی را دارد و البته صفحه اش از لطیف ترین، صفحه هاست. پژمان بازغی، امیرحسین رستمی، ساره بیات، ملیکا شریفی نیا، بهاره افشاری، عبدالله اسکندری، محسن تنابنده، سام درخشانی و اشکان خطیبی، یک پله در میزان فعالیت در اینستاگرام از چهره های قبلی عقب تر هستند.

جنجالی ترین صفحه های اینستا متعلق به کدام چهره هاست؟

توهین و تبلیغ = بلاک

هر از گاهی پیج یکی از چهره ها به محلی برای دعوا و بحث و کامنت بازی و حاشیه تبدیل می شود اما پیج بعضی از هنرمندان، بیش از بقیه مستعد چنین فضایی است. بهاره رهنما، یکی از آنهاست. او که اتفاقا خیلی هم در صفحه شخصی اش فعال است و حدود ۲۳۵ هزار فالوئر دارد، هر از گاهی در پیجش با حاشیه های مختلفی روبرو می شد. در روزهای اخیر پیج او بعد از توهین های روزنامه نگار و نویسنده ای به نام نادر فتوره چی، به یکی از جنجالی ترین پیج های اینستا تبدیل شد.

150171 431 پرطرفدارترین ستاره های اینستاگرام /تصاویر

پیج هانیه توسلی هم آنقدر با حاشیه و توهین و جنجال همراه شد تا این هنرمند به کل قید اینستا را بزند و صفحه اش را ببندد. یکی دیگر از پیج هایی که محل بحث است، پیج مهراب قاسم خانی است. بعد از ماجرای شلوارک پوشیدن او در برزیل، چندین بار و به دلیل پست های مختلف او، تعداد زیادی از فالوئرها با او وارد بحث و جدل های نامربوط شده اند. تقریبا هر پستی که مهراب می گذارد، با تعداد زیادی کامنت بی ربط و حاشیه ای همراه است، به قدری که او مجبور شده تعداد زیادی از فالوئرهایش را بلاک کند.

نفیسه روشن هم صفحه پر حرف و حدیثی دارد. او که در سریال ها اصولا با حجاب و چادر دیده شده و نقش دختر مثبت ها را بازی می کند، در پیجش متفاوت ظاهر می شود. این تفاوت باعث جنجال ها و حاشیه های زیادی در پیج او می شود و در خیلی موارد اعتراض فالوئرها در کامنت ها دیده می شود.

بیشترین فن پیج را در اینستاگرام کدام هنرمندان دارند؟

کولاک طرفداران پژمان جمشیدی

علاوه بر صفحات شخصی و اصلی چهره ها، صفحاتی هم وجود دارند که توسط طرفداران و هواداران چهره ها ایجاد شده اند که می توانند معیاری برای سنجیدن میزان محبوبیت چهره مربوطه باشند. در میان همه چهره ها، این افراد بیش از بقیه پیج های طرفداری دارند:

۱- رضا گلزار در اینستاگرام بیش از ۵۰ پیج هواداری فعال دارد. البته این تنها پیج هایی هستند که با عبارت «rezagolzar» ایجاد شده اند. طبیعتا پیج های بیشتری با کلیدواژه های دیگر و مربوط به گلزار پیدا می شود.

۲- با سرچ «elnazshakerdoost» به بالای ۵۰ پیج طرفداری می رسید. البته که این صرفا با یک نمونه از انواع نوشتار برای اسم شاکردوست است و طبیعتا پیج های بسیار بیشتری برای طرفداری او وجود دارد.

150172 797 پرطرفدارترین ستاره های اینستاگرام /تصاویر

۳- یکی از چهره هایی که در اینستاگرام بیش از بقیه فن پیج های مختلف دارد، پژمان جمشیدی است. تنها با سرچ عبارت «pejmanjamshidi» می توان به بالای ۶۰ پیج هواداری رسید. طبیعتا با فاصله گذاری یا تغییر در نوشتار و تغییر زبان، پیج های بسیار بیشتری بریا هواداری جمشیدی وجود دارد.

 

تا این لحظه ۱۶۴نظر ثبت شده
  1. مرجان:

    متاسفم برای اونایی که اینقدر بی ادب هستن . برای چی به شخصیت دیگران توهین میکند بنظر من چنین افرادی بی خانواده و البته عقده ای هستن که موفقیت و زیبایی دیگران رو نمی تونن ببینن. من برای تمامی هنرمندانمون احترام قائل هستم و از طرف همه اون بی ادبای بی نزاکت و بی خانواده از شما هنرمندان نازنین عذر خواهی میکنم و برای همتون ارزوی موفقیت و سلامتی دارم. و از خدا می خوام تا یه شعوری هم به شما بی ادب و بیکار بده. ادم باشیدو البته ادمیت به ظاهر نیست بلکه به شعور و رفتار و گفتار نیک است متنفرم از افرادی که فقط بلدن توهین کنند. اینجور رفتار و گفتارهای ناهنجار ریشه روانی داره بهرحال هر توهینی که به دیگران میکنید دقیقا لایق خودتونه و بس دیگه گزافه گویی نکنید ادم باش می فهمی ادم باش اگه انتقادی هم داری مثل ادم مطرح کن بی شخصیت

  2. یک هموطن:

    متاسفم برای اونایی که از ادب و نزاکت و همچنین انسانیت بویی نبردن چطور به خودتون اجازه میدید به شخصیت دیگران بی احترامی کنید حالا چه هنرمند چه هرکس دیگری مگه اونا به شما چه بدی کردن ادم باشید بی احترامی برای چی برای همه اونایی که اینقدر بی ادب و بی خانواده هستن متاسفم و از طرف همه اون بی ادبا از هنرمندان عزیر عذرخواهی میکنم و براشون موفقیت و سلامتی ارزوم می کنم و برای اونایی که بی ادب و بی خانواده و البته عقده ای هستن ارزوی شعور میکنم امیدوارم روزی ادم بشید هر توهینی که به هرکسی میکنید دقیقا برمیگرده به خودتون لایق خودتونه

  3. هاست لینوکس:

    ممنونم بابت مطالب مفیدی که قرار میدید!

  4. melis:

    برید ببینید سلناگومز بیشترین فالوور رو داره بعدم هرکسی عقیده ای داره من که خودم سلنارو بیشتر از الناز دوس دارم با این جمعیت ایران فالوورا شون خیلی کمه

  5. melis:

    برید ببینید سلناگومز بیشترین فالوور رو داره بعدم هرکسی عقیده ای داره من که خودم سلنارو بیشتر از الناز دوس دارم با این جمعیت ایران فالو ورا شون خیلی کمه

  6. shiva:

    خدا بهتون نعمت عمرو سلامتی رو داده تا از زندگیتون لذت ببرین
    بعد میایین ببینین کی بیشتر لایک میخوره ک تهش فش بدین حال بیایین؟!!!!!
    برین ب زندگیتون برسین پس فردا دو نفربهتون افتخار کنن
    فرهنگ ایران توادبش خلاصه میشه
    تمدن چن هزار سالمونو با کامنتامون خراب نکنیم…

  7. bouchaib:

    lavlps

  8. Payam allfered:

    سلام امیرتتلو رو چرا ننوشتین اونکه ۲میلیون فالوور داره و خیلی هم پیجش خوبو دلنشینه

  9. تام:

    تودل برواند

  10. یاحسین مظلوم:

    به اینستا سربزنید.پیج های رامبد جوان ازهمه بیشتر لایک میخوره..خوب تودل مردم جابازکرده..خیلی بیشترازکسایی که فالووراشون بیشتره داره لایک وکامنت میخوره پستهاش..دمش گرم..این دوماه عزیز نیست دلتنگشیم

    • ارش:

      عدالت خدا هم در موردت در دنیا و اخرت اجرا خواهد شد فقط وایستا و ببین .
      فقط اولیش یه شوهر زناکار مثل خودت گیرت میاد البته اگر تو هرزه رو کسی بگیره ..و اخریش در قیامت بوی گند عورتت تا ابد و اتیش جهنم …
      خدا زناکاران رو لعنت کنه .
      هرزه اومده زناکاریش هم مکتوب کرده منتظر مدالم هست هرزه ی بی حیا .

      • سارا:

        چرا چرت و پرت میگی مرتیکه حمال

  11. صفورا:

    عامو اگه منو ببینید که از این ادمهای عملی متنفر میشین،من که طبیعی خوشگلم،نقل تعریف نیستا ولی بیستم،اینقدر هم الناز الناز نکنید با اون دهن گشاد،فک کنم یه ساندویچ رو یه بار یهویی میکنه تو حلقش

  12. صفورا:

    عامو اگه منو ببینید که از این ادمهای عملی متنفر میشین،من که طبیعی خوشگلم،نقل تعریف نیستا ولی بیستم،اینقدر هم الناز الناز نکید با اون دهت گشاد،فک کنم یه ساندویچ رو یه بار یهویی میکنه تو حلقش

  13. يه نفر:

    حالا کدوما تون الناز حبیبی رو میشناسه

  14. سمیرا:

    واقعا شوکه شدم لیلا حاتمی باران کوثری ترانه علی دوستی با این که خیلی خوب بازی میکنند ولی…همین قیافه آیم ندارن که اینقدر طرفدار دارن

  15. shokoufeh:

    چ خبرهههههه همشون خوبن

  16. رامین:

    عدالت خدا هم در موردت در دنیا و اخرت اجرا خواهد شد فقط وایستا و ببین .
    فقط اولیش یه شوهر زناکار مثل خودت گیرت میاد البته اگر تو هرزه رو کسی بگیره ..و اخریش در قیامت بوی گند عورتت تا ابد و اتیش جهنم …
    خدا زناکاران رو لعنت کنه .
    هرزه اومده زناکاریش هم مکتوب کرده منتظر مدالم هست هرزه ی بی حیا .

  17. مجرد:

    سلام اگه حرفات راست باشه وپشیمون شده باشی من حاضرم باهات ازدواج کنم….منتظر تماست هستم

  18. خداوند زناکاران را لعنت کند:

    نبى اکرم صلّى اللَّه علیه و اله فرمود: که همانا براى اهل دوزخ فریادیست از بوى (فرج) شرمگاه زناکاران پس بپرهیزید شما از زنا کردن که در آن شش خصلت بد است سه تاى آن در دنیا و سه تا در آخرت پس آن سه تا که در دنیاست یکى اینست که آبروى انسان را می ‏برد دومى باعث فقر و تهی ‏دستى می ‏شود سومى عمر زناکار را کوتاه میکند و اما آن سه که مربوط بآخرت است یکى سبب خشم و غضب پروردگار می ‏شود دومى سبب بدى حساب گردد سوم مجازات و عذاب زناکار را در قیامت بزرگ میکند زناکاران روز قیامت می ‏آیند ولى از شرمگاه (فرج) آنان آتش زبانه میکشد آنان از بوى گند شرمگاه‏شان (فرج) شناخته میشوند که زناکارند

  19. مهران55:

    فقط مهران مدیری
    ملیکا عبدالرزاقی
    امین حیاتی
    شیلا خداداد
    نفیسه روشن

  20. tataloo:

    تتلو هم طرفداراش زیاده و فالوراش خیلین خودشم۶۹۶۹نفرو فالو کرده پس اونم باید لاشون باشه که متاشفانه نیس دقت کنین دیگه

  21. tataloo:

    تتلو هم طرفداراش زیاده و فالوراش خیلین خودشم۶۹۶۹نفرو فالو کرده پس اونم باید لاشون باشه که متاشفانه نیس

  22. m@h--sa:

    fagat hamid–sefat o amirtataloi

  23. من:

    اینا واس قدیمه الناز شاکردوست الان یکی و نیم میلیون فالور داره اوووووووووووووووه

  24. a:

    چه سایت مزخرفی چه مدیر مسخره ای واقعا متاسفم حالم بد شد

  25. نیکی:

    بازیگرای ایرانی اگه بازیگر بودن توی کشوری با ۷۰میلیون جمعیت لایکاشون به ۱میلیون میرسید

  26. محمد زنگویی:

    با سلام اینجانب محمد زنگویی دانشجوی کارشناسی رشته اب خیز داری کشاورزی استان بوشهر درس می خوانم از شما می خواستم که در گروه شما عضو شوم ادرس ما استان بوشهر خیابان ریشهر امام زاده بوشهر مرکز خرید شماره ۳ به شماره موبایل من حتما پیام یا زنگ بزنید با تشکر ۰۹۰۱۵۳۱۱۷۹۲

    • ارش:

      علت های بی حجابی عبارتند از:
      ۱- مساله حجاب را نمی‏‌داند و فکر می‏‌کند عیبی ندارد.
      ۲- فلسفه حجاب و آثار شوم بی بند و باری را نمی‌‏داند.
      ۳- کمبودی دارد که می‏‌خواهد خود را مطرح کند.
      ۴- طبق هوا و هوس و میل رفتار می‏‌کند.
      ۵- می‏‌خواهد از سایر بدحجاب‏ها عقب نماند.
      ۶- فکر می‏‌کند بی حجابی، رمز ترقی و روشنفکری است.
      ۷- می‏‌خواهد با دیگران فرقی داشته باشد.
      ۸- فکر می‏‌کند که بد حجابی گناه ساده‌‏ای است و به دیگران لطمه‏‌ای نمی‏‌زند، در صورتی که این اثرات را به همراه دارد.
      همان گونه که در سؤال مشاهده کردید شخصی که موهایش را بیرون می گذارد مدعی است که دل پاکی دارد این گونه تصور به خاطر این است که گناه بی حجابی را گناه کوچکی می‌شمارد در حالی که بی حجابی و از جمله نپوشاندن موی سر از گناهانی است که در قیامت عذاب دردناکی را به همراه دارد.
      مولا امیرالمؤمنین(علیه السلام) می‌فرمایند: من و فاطمه به محضر مبارک رسول خدا (ص) مشرف شدیم و او را در حالی که شدیدا گریه می‌کرد مشاهده نمودیم به او گفتم: پدر و مادرم به فدایت، چه چیزی شما را به گریه واداشته است؟ حضرت فرمود: ای علی در شب معراج که به آسمان رفتم، زنان امت خود را در عذاب شدید دیدم به طوری که آن‌ها را نشناختم. از همین رو برای آن‌چه از شدت عذاب آن‌ها دیدم گریان هستم بعد فرمود:
      زنی را دیدم که او را به موهایش آویزان کرده بودند، و مغز سرش می‌جوشید. و زنی را دیدم که گوشت بدنش را می‌خورد و آتش از زیر آن زبانه می‌کشید و ….
      بعد حضرت فاطمه (سلام الله علیها) خطاب به پدر بزرگوارش فرمود: به من بگو که این زنان عمل و روش‌شان چه بود که خداوند چنین عذابی را برای آنان مقرر فرموده است؟
      رسول خدا (صلی الله علیه و آله) فرمود:
      آن زنی که او را به موهایش آویزان کرده بودند، برای این بود که موهایش را از مردان نامحرم نمی‌پوشانید.
      اما آن زنی که گوشت بدنش را می خورد، بدنش را برای مردم زینت می‌کرد. و

  27. Sami:

    Tatalo milion nafar 1

  28. دختر کرد:

    خب الان ایناییکه نوشتی به ماچه؟

  29. هانیه:

    فقط الناز و شهاب حسینی،الناز جونم ناز داره و شهاب جونم جَنَم،اینقدرم بی ادب و حسووووود نباشید،بابا خوشگلی که مهم نیس،منم خوشگلم ولی نمیام اینستگرام که چشم نخورم
    تتلو هم بره گم شه با اون چرت و پرتاش، تتلو نگید بگید:،امیر تِلُو تِلُو خور،یعنی گییییییج،منگ، خنگ
    خخخخخخخ
    حالا بتز نپرید به من،یکم جنبه داشته باشین

  30. مریم:

    کاش منم ستاره بودم

  31. مریم:

    ماکه ستاره نیستیم خوش بحالتون

  32. زهرا:

    سلام بچه ها بعید میدونم اون آقای عقده ای که پی ام دادن امیر آقا باشن چون تتلو خودش میدونه محبوبه پس نمیاد اینجا بعدشم الناز شاکردوست خیییییلی هم نازه وگرنه سرش دعوا نبود فاحشه هم اونیه که به الناز تهمت فاحشگی زده کسی هم که بگه آیسا خوشگله حق داره چون منو ندیده باور داشته باشید که الناز محبوب ترین دختر ایرانه بعد فک کنم علیرضا حقیقی هم پر طرفدار باشه ینی من فدای خاک ایران بشم که زیبایی دختراش چه عادی چه بازیگر زبانزده خاص و عامه بای بای ایرانیها در ضمن اونایی که هالیوودی هارو دوس دارن بدونن که خعلی اسکولن چون حسسسسوووووددددددننننن

    • سارا:

      جیگرتو کاش این گندم خانم کامنتتو بخونه هرکی از الناز بدش میاد حسسسسسسسسسسسسسووووووووووووووووده

  33. adi:

    yekam shakhsiato bayad az siamak abbasi yad begiran b in bavaghari va ba shakhsiati va hamishe movafagh

  34. سما:

    صفحه خیلیم خوبی بود هر کی دوس نداره نیاد.راستییییییییی امیر تتلو جون دوست داریم

  35. فاطی:

    سلام آقای درخشانی هم خیلی پرطرفدارن همینطور خانم ضیغمی سیاوش خیرابی شاهرخ استخری یلاد کی مرام اینا رو هم بزارید

  36. حمیدرضا:

    خیلی ببخشید سگ هم عمل کنه خوشکل میشه البته اکه بخواین به این عملی و چن میلیون عملی از لب و لوچه و گونه و بینی و… که واقعا چهره ی مصنوعی و ضایعی دارن بگین خوشکل…

  37. Erfan:

    عزیزم

  38. آیسا:

    چقد شماها بی ادب هستید هر کی نظر شخصی خودشو میگه .اگه میگه الناز خوشگلترینه حق داره چون منو ندیده

  39. سحر(از قزوین):

    فقط فقط فقط فقط عمو تتل…من و دوستم سر عمو تتلو با هم دعوا میکنیم از بس دوسش داریم…

  40. amir behzadpour:

    واقعا عاااااااااااااااااالی بود مرسی،الناز جان حرف نداری،ایــنا حسودی میکنن بهت:)

  41. ملیکا:

    بابا
    ی نفرو یادتون رفت
    بابک جهانبخش با اون پسر نازش ب صدتا مث همه ی اینا می ارزه
    بعدشم سید شهاب الدین حسینی حامد بهدادم اگه قیافه نیاد بد نیس

  42. ملیکا:

    بابا
    ی نفرو یادتون رفت
    بابک جهانبخش لا اون پسر نازش ب صدتا مث همه ی اینا می ارزه
    بعدشم سید شهاب الدین حسینی حامد بهدادم اگه قیافه نیاد بد نیس

  43. شقایق:

    هاها

  44. سارا:

    شعوور چیز قشنگیه وقتی دارین کامنت میزارین ازش استفاده کنین وبه این اون توهین نکنین.

  45. کوثر:

    امیر تتلو… ازش اصلا خوشم نمیاد

  46. امیر:

    اگه به زیادی فالور باشه امیر تتلو هم رقمی نیست کیتی پری پنج ملیون فلور داره عزیزان

  47. عالیه:

    چرا سیاوش خیرابی نیست
    ای دی لاین ندارن???????????????

  48. ارمیا:

    برید باباااا با این بازیگراتون….شما ب اینا میگید فالور… ههههه .برید ی سری ب تتلو بزنید بعععد بیاید نظر بدید.

  49. Mahdiyeh:

    اولا ک اون فردی ک ب ظاهر خودشو امیر تتلو معرفی کرده واقعا تتلو نیستش و دوما اینکه تتلو تو ایران رکورد داره اگه واقعا ی خورده حسادت خودتونو موقع گذاشتن عکسا کنار میزاشتین بهتر میشد همه ی مردم ایران میدونن تو اینستا تتلو بیشترین فالو رو داره پس لطفا عکسش رو بزارین

    • رها:

      عشق من فقط تتلو وآرمین بقیه رابیخیال.OK

  50. m@hsa:

    بابا دمتون گرم انقد حوصله دارید و بیکارید ک پامیشین میرین پستای اینا رو میبینین من ک فقط میرم میشینم فنفیک میخونم کی حوصله داره بره پیج یه سری آدم زاقارت مثل الناز شاکردوستو ببینه؟ از بین این هنرمندایی ک گفتین فقط چند نفرشون آدم حسابین :شهاب حسینی ، باران کوثری ، مهران مدیری ،ترانه علیدوستی ،امیر تتلو و…

  51. روشا:

    ول کنین توروخدا یه مشت آدم بیکار نمونه اش خود من دور هم جمع شدیم سنگ کیا رو داریم به سینه میزنیم گیرم تتلو بیشتر فالوئر داشته باشه یا الناز تهش چی به من و شما میرسه؟دیدن چهاردونه عکس چپر چلاق که صفایی نداره داره ؟

  52. بهار:

    چرا‌من‌نباید‌اینهمه‌طرفدار‌داشته‌باشم
    آخه‌این‌انصافه!این‌رسمشه!بابا‌منم‌هنرمندم
    .به‌نظرتون‌خوابیدن‌هنر‌نیست؟

    • ......nc:

      بابا هنر نزد ایرانیان و است وبس

  53. بهار:

    چرامن‌نباید‌اینهمه‌طرفدار‌داشته‌باشم.آخه‌این‌انصافه
    نه‌این‌رسمشه!بابامنم‌هنرمندم!به‌نظرتون‌خوابیدن‌هنر‌نیست.خخخخخخخخخ

  54. ارزو:

    ابله ها

  55. ارزو:

    همتون یه عده ادم بدبخت عقده ای هستین بدبخت هابرین بمیرین…..

    • ^_^:

      خخخخخخخ ارزوچی میگی؟؟؟؟

  56. هادی:

    نظراتتان را خواندم …
    واقعا… این بدن که بعد از مردن ،۴ ساعت هم حتی عزیزانمان تحمل آن را ندارن و فوری زیر خاک می کنن و بعد از ۷ روز گوشت بدنمان تجزیه می شود و حتی اثر از آن نمی ماند چه جای بحث کردن و …
    ولی می توانیم بعد از مردن هم زیبا باشیم شما سرچ کنید آنهایی که بعد از مردن بدن هاشان سالم مانده در زمان حیاتشان چه کردند…

  57. سارا:

    هستی خانم از طرز حرف زدنت مشخصه چه جور شخصیتی داری یه آدم متمدن با همنوع خودش اینطوریی حرف نمیزنه. شما یه کاری میکنی که طرفدارای آنجلینا کم بشه. اگه نظر شما در مورد آنجلینا به ما ربط نداره نظرما هم در مورد آنجلینایا الناز به شما هیچ ربطی نداره

    • هستی:

      زر نزن بینم

      • هستی:

        این هستی من نیستم ..کی با اسم من کامنت گذاشته عقده ای روانی

      • سارا:

        چرا این هستی هرچی توهین کنه ثبت میشه ولی مال من نمیشه

  58. nazi:

    اقا امیر موافقم بات شدددید….. این جنیفرلوپز هفتادهزارتا عمل کرده شده این ….شاکردوست پرچمت بالاس

  59. امیرحسین:

    فقط مهران مدیری

  60. عرفان تتلیتی:

    امیرتتلو پرطرفدار ترین پیج اینستا ایران را داره. نه این هایی که گفتین. amirtatalooi@
    اینا همه نصف تتلو هم فالوور ندارن نامردی نکنین تتلو رو هم بگین.

  61. کیانا:

    امیر تتلو ۸۰۵ هزار نفر فالور داره سانسورش کردین؟! هر پستش ۴۰هزار لایک و ۷هزار کامنت داره!اون پرطرفدارترین فرد ایرانی توی اینستاگرامه

  62. ترانه:

    توهین نکنید خواهشن شخصیته خودتون رو حفظ کنید

  63. متین:

    چاکریکم پس اصلش کجاست سید جواد رضویان که پارتی نداره ولی تو قلبهای تک تک مردم ایرونه و حتی جهان / بهاره رهنما شارژر هم هست که ساعت طلا و .. همه چی مگه ساعت چند از شیخ های ایران نشین میگیری / ما کشتیم خودمونو داخل ایران تو دخل و خرخ و نابرابری موندیم شماها با یک ماچ راه صد ساله رو میرین که شرف ما سگش میارزه به هزارتای شما البته دخترای ایرونی با منزلت هستن مخصوصا بهنوش بختیاری و از همه زیباتر و با ایمان تر اناهیتا همتی /

  64. شایان:

    اون الناز شاکردوست کجاش معروفه قیافش که فقط دهنه . یا اون رادان پلف کرده چشم که یکسر اینجاهه یکسر کاباره لوس انجلس – مهران مدیری رو بگی یک چیزی * امین حیایی داداشم نوکرشم خاک زیر پاشم فدات بشم سید شهاب سیدت کو هههه شوخی بودا ولی سید شهاب خیلی بهتر میاد برازنده هستی استاد + علی صادقی که خدای خندست بخاطر من اومد شمال خهخخخهههه نه بابا ما تا علی صادقی رو ببینیم دندونامون میریزه اونوقت مسواک نیست

    • AMIR:

      آها الناز شاکردوست همش دهنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ببخشید اون آنجلیناس که همش دهنه و هیچ کی هم جرات نمیکنه چیزی بهش بگه چون هالیوودیه. الناز شاکردوست خوشگلترین بازیگره

      • ^_^:

        ازاین همه طرفداری های یک جانبه کردن چیزی هم عایدت میشه؟شاکردوست ارزونیت بسه دیگه کم حرف مفت بزن

        • AMIR:

          شما از طرفداری آنجلینا چی عایدت میشه؟؟؟ هااااا؟؟؟

          • ^_^:

            انجلیناخره کیه؟

            • کربلایی:

              آنچلینا رو نمیدونم ولی تو خر منی

              • ^_^:

                برخرمگس معرکه لعنت

      • نرگس:

        غلط کردی الناز همش دهنه آنجلینا قیافش خیلی باحاله

        • ^_^:

          دعواسره چیه وقتی دهناشون ب ی اندازه گشاده؟؟

        • AMIR:

          خودت غلط کردی بیشخصیت آنجلینا چون اونور آبه حسودیت نمیشه بهش و قیافشو قشنگ میبنیه. اما الناز چون ایرونیه مثل ی خار تو چشم بعضی از دخترای ایرانه. الناز جون خیلی خوشگلی چشم حسودات دراد

          • یاس:

            خاک بر سر اون ادمی که انجلی رو ابتذال نمیدونه به جاش کامنت میذاره مرتضی پاااشایی مبتذل بود….

          • Melis:

            خب واقعا انجلینا قشنگو نازه الناز خوبه ولی کمتر از انجلینا و سلناگومز

  65. یاسی:

    من با این که استقلالی ام
    بازی های اقای جمشیدی و یکی از موزیک هاشون رو د وست دارم

  66. مهشید:

    اینا که بازیگر نیستن بابا فققققط امیر حسین رستمی بازیگره تو اینستاگرام هم صد هزار فالوِئر داره

  67. مهسا:

    سلام به نظرمن میلاد کیمرام هم تواینستاپرطرفداره

  68. AMIR:

    الناز شاکردوست شاید بازیش تعریفی نداشته باشه ولی از اون آنجلینای نکبت زشت حال به زن خیلی خوشگتره حداقل آدم قیافه ناز النازو میبینه لذت میبره

    • هستی:

      آره دلتو خوش کن به قیافه ی دهاتی الناز ..تو چی میدونی آنجلینا کیه و چیه .آره جونم شاید الناز در مقایسه با کشورهای فقیر و جهان سومی و در مقایسه با افغانی ها زیبا باشه ولی عزیزم نمیتونه انگشت کوچیکه ی انچلینای عزیز هم بشه .خودتو هم بکشی اولا آنجلینا د ر دنیا تکه و بیسته و کسی به نظر تو پیزوری توجهی نمی کنه دومآ عزیز همه ی قلبه هاست دنیا مشناسن

      • AMIR:

        اینو فقط از حسودیت میگی. چون آنجلینا اون سردنیا نشسته بهش حسودی نمیکنی درثانی آنجلینا ی ۱۰ سالی از الناز بزرگتره و واردمیانسالی شده. ولی الناز یک دختر جوون بسیار زیبای ایرانیه که متاسفانه تو و خیلیای دیگه بهش حسودی میکنید. اگه الناز تو هالیوود به دنیا میومد خودت میدیدی که آنجلینا رو میزد کنار

        • AMIR:

          در ثانی انتظار نداشته باش بازیگرای ایران در حد هالیوودیا مطرح و مشهور باشن سینمای ایران که مثل هالیوود جهانی نیست تو یه آدم بی شخصیتی مثل همه طرفدارای آنجلینا اول برو حرف زدنتو درس کن

          • هستی:

            کی اینجا از سن و سال حرف زد !!!ولی راستم میگی الناز به سن آنجلینا برسه دهنشو میشه بعنوان پارکینیگ ماشین ازش اجاره کرده هههههههو گودی چشاش اینقد گودتر بشه که بتونیم یه درخت توش بکاریم!!ماشالله بزنم به تخته آنجلینا انگاری دختر ۲۵ساله س!!بروبابا به چی الناز حسودی کنم به روابط غیر اخلاقیش یا به دهن گشادش که ۳۳تا دندوناش همشون بیرونن !!شما میگی الناز خوشگله ولی برا ثابت کردنش اسطوره جهان رو میکوبی (عقده ای)آدم حرصش میگیره شما میخوای بگی خوشگل بگو کسی براش مهم نیست نظر جنابعالی ولی با بزرگان همپاش نکن .مطمئن باش هیشکی با نظر شما کاری نخواهد داشت اگه بکسی بگی خوشگل یا زشت اصلا برا هیشکس مهم نخواهد بود

            • AMIR:

              جمش کن بابا اسطوره جهان اسطوره جهان!!! ندیدپدید برو بابا اون آنجلینا و دولت حامیش یعنی باراک اوباما تا شما جهان سومیا رو دارن غم ندارن. چون خودکم بینی دارید. الناز ۵۰ سالشم بشه باز از آنجلینا خوشگلتره. اگه حسودیت نمیشه عروسک سینمای ایرانو نکوب

              • هستی:

                بی بیب هورا زنده باد آنجلینا و اوباما بسوزه دل بدخواهای آنجلینا..اینقدم منو نخندون

                • AMIR:

                  خانم شما خودت باید واسه خودت متاسف باشی که معیارت از خوبی آدما هالیوودی و آمریکایی بودنه فقط برات متاسفم که باهمه عشق و علاقه به یک زن بیگانه تو ایرانی هستی و اینو نمیتونی حذف کنی. بدخواه کسی نیستم. مرغ همسایه رو غاز نمیبینم مثل تو. زنده باد الناز عزیز که محبوب پسراس و محبوب دخترا نیست چون بهش حسودی میکنند

                • AMIR:

                  تازه بدوران رسیده ندیدپدید برو این افاضات رو تو پست آنجلیینا بفرما ایننچا مربوط به الناز جونه

                  • هستی:

                    اینو بخودت بگو الاف که پای آنجلینا رو بخاطر کمبودات کشیدی وسط.باشه بابا الناز جونتت خوشگل دست وردار.برو به خواستگاریش کسی جلوتو نگرفته .من بخاطر پسرای بی ارزش ایرانی البته امثال تو که دخترای با یه من آرایش مثل الناز رو میپسندی بهشون اهمیت نمیدم چه برسه بخوام برا نظراتشون حسودی کنم پس زیاد خودتتو دست بالا نگیر .معلومه چجور پسری هستی.

                    • سارا:

                      شما هم هستی خانم واسه آنجلینا انقدر زیبایی غیر قابل انکار النازو نکوب. شما که لالایی بلده اول باید خودت خوابت ببره. خداروشکر که بارها عکس بدون آرایش النازو دیدیم. یه جوری با حرص حرف نزن که انگار الناز جای شما رو تو سینما تنگ کرده

                    • هستی:

                      برو بابا کاسه داغ تر از آش بشما ربطی ندار من چه نظری راجع به آنجلینا دارم

                • m@h--sa:

                  afariiiiin

  69. فرخ:

    بجز شهاب حسینی ودو سه تای دیگه کدام شان هنر دارند ؟گلزار والنازو……..هنر که ندارن بکنار اگه گریم و ارایش هم نکن ول معطل هستن .فقط برای اینه که خودشون مطرح کنن چرادکتر و اساتید ازاین کار ها نمیکنن چون وقتشون طلاست

  70. المیرا:

    درضمن دوستان محترم خیلی بلدین خودتونو جمع کنید و خیرات کنید نمیخواد پول عالم و ادم چشمتونو دراره و هی برید بالای منبر

  71. المیرا:

    فقط مهران مدیری چون همیشه ۱۰ سال جلوتره

  72. امیر:

    شاکردوست فاحشه هس

    • mahsa:

      کی گفته الناز فاحشه اس اتفاقابرعکس عزیزم آدماازروی خصوصیات خودشون درباره دیگران قضاوت میکنن قضاوت فقط کارخداست ن من وشمایاهرکس دیگه ای

  73. meysam:

    خخخخخخخخ

  74. ادرین:

    خب ک چی الان الان مثلا شاکر دوست یا بقیه چ عکسی میذارن مهمه؟؟الان دقیقاااااا چ مشکلی رو حل میکنه ک ۱۲۰۰کامنت خورده من خودم تو شبکه ها پست میذاشتم کمتر ۱۰۰۰تا کامنت نمیخورد این الان مسیله جالبیه؟؟؟بیاین ب مسایل جامعه بپردازین لدفاااا ب جا این ک شاکر دوست از چی عکس میذاره

    • مهشید:

      بابا ول کنین این شاکر دوست فلک زده رو

  75. نرگس:

    اصن به قول شما همه پول دار ها بدن.خوب شد؟؟؟
    شما از کجا میدونید کی بده کی خوبه شاید اونی که شما میگین پول داره و به هیچکی کمک نمیکنه دو برابر قیمت ماشینشو به ففرا کمک کنه.بیاید یاد بگیریم الکی قضاوت نکنیم

  76. sarajoon:

    Asheghe hamashonam,hamaton ridin,shomahaei k zeeere ezafi mizanido chertopert migin,hichi sareton nmishe,mnm riidam,vli b hameye shooomaaaha

  77. somayeh:

    تورو خدا قیافه ی این پژمان جمشیدی رو نگاه کن
    مرتیکه ی کج و کوله
    انقد بدم میاد ازش

    • مهسا پرسپولیسی:

      از رادان که بهتره

      • مهسالنگ پولیسی:

        توریــــــــــــــــــــــــــــــــــدی

        • استفراغ کیسه ای:

          اره رو ســـــــــــــــــــــــــــر تو

          • پس پسیه لنگی:

            نـــــــــــــــع تودهن تووووووو

  78. نسل سوخته:

    سلام به همگی بچه ها یاد بگیرید موقع نظر دادن بی ادب نباشین شماها پدرومادر نسل ایندید .ممنون از اطلاعاتتون

  79. توپراک:

    چه بی فرهنگ هست اینجاا …باووو

  80. توپراک:

    خوب بود مرسی…

  81. elham:

    با نظر پریاجون موافقم
    هنر مند واقعی مردمی هم میشه،میتونه با یکم توجه به اطرافش واقعا ستاره بشه

    • مریم:

      این فوتبالیست ها از همه بدترن. یه مشت پولدار با اون بازی های مزخرفشون

      • 666666:

        این بازیکنان همونایی هستن که درمقابل مسی بهترین بازی داشتن مسی خوشحالی کرد اگ به المان گل می زد اینجور خوشحالی نمی کرد

        • 4444:

          بره بیمیرتویجا

  82. Shahyad:

    میره که اینطور باشه..

  83. elin:

    همتون ریییییییییدین

    • ن:

      ههههههههه ایـــــــــــــــــــــــــوووووول

    • somayeh:

      عالییییییییییییییییییییییی
      بود دمت گرم رفیق

    • تو چیکار داری من کی ام؟:

      واقعا برا خودمون متاسفم که اینقدر بافرهنگیم

  84. انا:

    عججججججججججب

  85. پریا:

    واقعا نمیدونم چرا از این بازیگرهای همه چیز دار حمایت میکنید ….از همه شون متنفرم …فقط بلدن پول بالا بکشند..میدونید ماشین زیر پای هر کدوم از اینا مشکل چند خانواده ی بدبختو حل مکنه …واقعا بازیشون چقدر می ارزه؟ از همه تون خواهش میکنم یه کم واسه کاری که میکنید یه ذره فکر کنید..اگه میشه…

    • انا:

      این همه ادم پول دار گیر داری ب بازیگرا. حالا اگر خودت پول بودی این حرف هارو نمیزدی. در ضمن مهدی امیر تتلو کجاش محبوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟. این سیاست مدار ها از همه مفت خور ترن.

  86. مهدی:

    مرسی به این سایت خبری با این اخبار دقیقش. احتمالا یا شما معنی ستاره را نمیدونی یا ما. امیر تتلو ستاره نیست؟ شایدم مجبوری سانسورش کنی. ولی مجبور نبودی حذفش کنی. آره داداش اون اوله تو ایران ۷۰۰ هزار فالوور

    • علی:

      معلومه که امیر جون ستاره هس امیر جون عاشقتم

  87. n:

    بهرام رادان شهاب حسینی وترانه علیدوستی,.فقططط این سه تا

    • داش حسین:

      فققققققققط شهاب حسینی و ترانه علی دوستی و الناز شاکردوست و لیلا حاتمی و مهران مدیری و خخخخخخخ

  88. نیکا:

    فقط مهران مدیری

  89. حسن:

    اقبالم بتنبه الناز شاکردوست شده پرطرفدارترین

    • باران:

      فقط مهران مدیری و شهاب حسینی

      • ترانه:

        ای گفتی
        الناز شاکر دوست چیه واقعا فقط بلده ارایش کنه چپ و راست عکس بگیره فیلماشم دیدیم جز لش بازی چیز دیگه ای بلد نیست

        • رویا:

          خوشگل ندیدین به اینا میگین خوشگل. در ضمن اینا برا شما آب و نون نمیشه.برید پی زندگیتون .اونا دارن زندگی میکنن شما هم در مورد اونا بحث کنید و دعوا

        • آیسا:

          خوشگل ندیدین به اینا میگین خوشگل.

        • آیدا:

          دقیقا

  90. انا:

    شاکردوست. اه اه اه

    • علی:

      قر بونت اینو عالییییییییییی گفتی

  91. نیکا:

    کی الناز شاکردوست و گلزار محبوببن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟. نه بابا زهی خیال باطل.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • میثم:

      آخه شما که از چیزی سر در نمیاری برای چی الکی حرف میزنی مگه کسی مجبورت کرده؟بعد اینکه حرف بزنی قبلش به پیج اینستاگرام این دو نفری که میگی محبوب نیست برو و تعداد فالوور هاشونو ببین بعد بیا اینجا اظهار نظر کن

    • حنان:

      بیخود نگو بابا مگه چشونه بازیهاشون عالی خوشکلم که هستن چرا انقد حسودید بابا قبول کنید محبوبن

  92. زهرا:

    باشه بابا تو خوبی….

    • نیلوفر:

      توسیبیلشی؟؟

  93. بهرام:

    خب که چی؟!

    • نیلوفر:

      بیخیال

      • نیلوفر:

        فک کنم بهاره رهنماتوی این عکسه سیبیلاشوبرنداشته بوده.هع

        • AMIR TATALOO:

          سلام من که تو اینستاگرام ۸۰۰هزار تا فالور دارم نزدند

          • نیلوفر:

            شماحرص نخور توقلب ماکه هستی!

            • Abolfazl1194:

              اینو نیلوفر راست گفت…

              • یک دختر بدحجاب:

                من از همشون متنفرم بازیگران بی ارزش برن گمشن بابا مردم مشکلات دارن .

                • دختر باکلاس:

                  دو آیه قرآن به صورت صریح بحث حجاب را مطرح کرده اند. آیه ۳۱ سوره نور و آیه ۵۹ سوره احزاب به طور صریح به این بحث پرداخته اند:

                  «وَ قُلْ لِلْمُؤْمِناتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصارِهِنَّ وَ یَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَ لا یُبْدینَ زینَتَهُنَّ إِلاَّ ما ظَهَرَ مِنْها وَ لْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلى‏ جُیُوبِهِنَّ وَ لا یُبْدینَ زینَتَهُنَّ إِلاَّ لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبائِهِنَّ أَوْ آباءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنائِهِنَّ أَوْ أَبْناءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ إِخْوانِهِنَّ أَوْ بَنی‏ إِخْوانِهِنَّ أَوْ بَنی‏ أَخَواتِهِنَّ أَوْ نِسائِهِنَّ أَوْ ما مَلَکَتْ أَیْمانُهُنَّ أَوِ التَّابِعینَ غَیْرِ أُولِی الْإِرْبَهِ مِنَ الرِّجالِ أَوِ الطِّفْلِ الَّذینَ لَمْ یَظْهَرُوا عَلى‏ عَوْراتِ النِّساءِ وَ لا یَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِیُعْلَمَ ما یُخْفینَ مِنْ زینَتِهِنَّ وَ تُوبُوا إِلَى اللَّهِ جَمیعاً أَیُّهَا الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ؛[نور/۳۱] و به زنان مؤمن بگو که چشمان خویش فروگیرند و شرمگاه خود نگه دارند و زینتهاى خود را جز آن مقدار که پیداست آشکار نکنند و مقنعه ‏هاى خود را تا گریبان فروگذارند و زینتهاى خود را آشکار نکنند، جز براى شوهر خود یا پدر خود یا پدر شوهر خود یا پسر خود یا پسر شوهر خود یا برادر خود یا پسر برادر خود، یا پسر خواهر خود یا زنان همکیش خود، یا بندگان خود، یا مردان خدمتگزار خود که رغبت به آن ندارند، یا کودکانى که از شرمگاه زنان بى‏ خبرند. و نیز چنان پاى بر زمین نزنند تا آن زینت که پنهان کرده‏اند دانسته شود. اى مؤمنان، همگان به درگاه خدا توبه کنید، باشد که رستگار گردید.»

                  «یا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لازْواجِکَ وَ بَناتِکَ وَ نِساءِ الْمُؤْمِنینَ یُدْنینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلاَبِیبِهِنَّ ذلِکَ أَدْنى‏ أَنْ یُعْرَفْنَ فَلا یُؤْذَیْنَ وَ کانَ اللَّهُ غَفُوراً رَحیماً؛[احزاب/۵۹] اى پیامبر! به همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو: جلبابها [روسرى ‏هاى بلند] خود را بر خویش فروافکنند، این کار براى اینکه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند بهتر است (و اگر تا کنون خطا و کوتاهى از آنها سر زده توبه کنند) خداوند همواره آمرزنده رحیم است.»

                  به نظر مى‏ رسد حکم وجوب حجاب در سال ششم هجرت تشریع گردید. شاهد بر آن، آیات سوره نور است که داستان معروف افک در آن آمده است. در همین زمان بود که منافقین و اراذل و اوباش در صدد برآمدند با ایجاد شایعه درباره زنان پیامبر (ص) و با درست کردن مزاحمت‏ها راهى براى زنان آزاده به بهانه کنیز انگاشتن آنها قلوب پیامبر(ص) و مسلمانان را جریحه‏دار بکنند. به دنبال این اوضاع و شرایط بود که خداوند آیات مربوط به پوشش را براى بازگویى به امت نازل فرمود.

                  البته باید توجه کرد که در اینجا به معنای معروف حجاب پرداخته ایم. و اگر بخواهیم دقیق تر سخن بگوییم باید بگوییم که این آیات پوشش بانوان را مطرح کرده است. و بحث حیاء و عفت، حکم ویژه همسران پیامبر (ص) مبنی بر پرده نشینی، و واجباتی که برای مردان در این زمینه وجود دارد، در آیات دیگر مطرح شده است.
                  «وَ إِذا سَأَلْتُمُوهُنَّ مَتاعاً فَسْئَلُوهُنَّ مِنْ وَراءِ حِجابٍ ذلِکُمْ أَطْهَرُ لِقُلُوبِکُمْ وَ قُلُوبِهِنَّ وَ ما کانَ لَکُمْ أَنْ تُؤْذُوا رَسُولَ اللَّهِ وَ لا أَنْ تَنْکِحُوا أَزْواجَهُ مِنْ بَعْدِهِ أَبَداً إِنَّ ذلِکُمْ کانَ عِنْدَ اللَّهِ عَظیماً؛[احزاب/۵۳] و هنگامى که چیزى از وسایل زندگى را (بعنوان عاریت) از آنان [همسران پیامبر] مى‏خواهید از پشت پرده بخواهید این کار براى پاکى دلهاى شما و آنها بهتر است! و شما حق ندارید رسول خدا را آزار دهید، و نه هرگز همسران او را بعد از او به همسرى خود درآورید که این کار نزد خدا بزرگ است.»

                  «قُلْ لِلْمُؤْمِنینَ یَغُضُّوا مِنْ أَبْصارِهِمْ وَ یَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ذلِکَ أَزْکى‏ لَهُمْ إِنَّ اللَّهَ خَبیرٌ بِما یَصْنَعُونَ؛[نور/۳۰] به مؤمنان بگو چشمهاى خود را (از نگاه به نامحرمان) فروگیرند، و عفاف خود را حفظ کنند این براى آنان پاکیزه ‏تر است خداوند از آنچه انجام مى ‏دهید آگاه است!»

                  • عاقبت زناکار:

                    کسی که زنا می کند، به شش مصیبت دچار می شود. سه مورد دنیایی و سه مورد هم اخروی است.
                    عقوبت دنیایی آن این است که: نورصورت و آبروی او می رود، مبتلا به فقر می شود و عمرش کوتاه می گردد
                    عقوبت اخروی آن است که: با خشم خداوند روبرو می گردد، به سختی حساب پس می دهد و در آتش جهنم جاودانه است.
                    لِلزَّانِی‏ سِتُ‏ خِصَالٍ‏ ثَلَاثٌ فِی الدُّنْیَا وَ ثَلَاثٌ فِی الْآخِرَهِ أَمَّا الَّتِی فِی الدُّنْیَا فَیَذْهَبُ بِنُورِ الْوَجْهِ وَ یُورِثُ الْفَقْرَ وَ یُعَجِّلُ الْفَنَاءَ وَ أَمَّا الَّتِی فِی الْآخِرَهِ فَسَخَطُ الرَّبِّ وَ سُوءُ الْحِسَابِ وَ الْخُلُودُ فِی النَّارِ.

                  • رهگذر:

                    دمت گرم حرف دل منو زدی ویکی از این ایاتو دوس داشتم یراصفحه های اینستاگرامشون بفرستم اما نشد خلاصه خدا اجرت بده وحضرت زهرا(س)پشت وپناهت

          • گلناز:

            خبر نداشتیم امیر تتلو جان هم نظر میدن بابا زایه برو بقیه اهنگاتو بخون اقای تتلوی الکی

          • میلاد:

            ببین توکه راست میگی اما اوووووووونجا ادم دروغ گو

            • ما اعراب جاهلی و غرب زده نیستیم .:

              برن گمشن همشون . من طرفدار هیچ کدومشون نیستم . مالی نیستن همشون غرب زده

    • مریم:

      حرص نخور داداش خدایی نکرده باد فتق میگیری.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.