پرطرفدارترین سرویس یاهو هک شد

پرطرفدارترین سرویس یاهو هک شد

گزارش‌ها حاکی از آنند که هکر از روش SQL injection توانسته‌اند به دیتابیس یاهو نفوذ کنند.

به گزارش  جام نیوز (July 12)، اگر شما هم یکی از کاربران سرویس Voice یاهو هستید، همین الان نسبت به تغییر رمز عبور خود اقدام کنید. به نظر می‌رسد این سرویس از نظر امنیتی دچار مشکلاتی شده است که در پی آن رمز عبور بیش از ۴۵۰ هزار کاربر یاهو هک شده و سپس در قالب یک فایل متنی در اینترنت منتشر شده است.در فایل منتشر شده که از دسترس خارج شد، ذکر شده بود که: «حفره‌های امنیتی بسیاری برروی وب‌سرورهای یاهو وجود دارد که باعث خسارات بسیار شدیدتر از این خواهد شد».

به نوشته زومیت، گروه هکری D33Ds که سرویس Voice یاهو را هک کرده‌ اعلام نموده که مشکلات امنیتی یاهو هنوز وجود دارند و یاهو باید برای رفع آنها زودتر اقدام کند در غیراینصورت متحمل خسارت‌های بیشتری خواهد شد.گزارش‌ها حاکی از آنند که هکر از روش SQL injection توانسته‌اند به دیتابیس یاهو نفوذ کنند.

tags

,dar moredeh hack yahoo, hack, hack site yahoo, site yaoo, yahoo, اخبار جدید, اخبار جدید از یاهو, اخبار هک, اخبار هک یاهو, درباره سایت یاهو, درباره هک شدن یاهو, درمورد هک, درمورد هک سایت, سرویس Voice یاهو, سرویس های یاهو, سرویس یاهو, هک, هک سایت, هک شدن سایت یاهو, هک یاهو, پرطرفدارترین سرویس یاهو هک شد, یاهو هک, یاهو هک شد, یاهو وویز, یاهوهک شد

تاریخ ۲۲ تیر      

تعداد بازدید ۸      

موضوعاتاخبار روز ایران و جهان,اخبار علمی

     



منتظر نظر شما هستیم !


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.