پرفروش‌ترین گوشی ویندوزی جهان کدامند؟

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت مایکروسافت در جلسه‌ داخلی اخیر خود اعلام کرد، Lumia 520 که در خانواده گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت و معمولی طبقه‌بندی می‌شود عنوان پرفروش‌ترین گوشی هوشمند ویندوزی جهان را از آن خود کرده است.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این گوشی هوشمند در شرکت نوکیا ساخته شده است و این طور که مایکروسافت توضیح داده، محبوبیت این محصول نسبت به تمام گوشی‌های هوشمند ویندوزی، رایانه‌های لوحی ویندوزی و در کل تمام دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل ویندوزی جهان بیشتر است.
 
مهم‌ترین نکته در افزایش محبوبیت این محصول نزد کاربران جهانی قیمت آن است. گوشی هوشمند Lumia 520 بدون نیاز به عقد هرگونه قرارداد مخابراتی با قیمت کمتر از ۸۰ دلار در بازار فروخته می‌شود و همین مسئله سبب شده است تا فروش بالایی در جهان داشته باشد.
 
شرکت نوکیا همواره به واسطه تولید گوشی‌های معمولی ارزان موفق شده است بازارهای روبه‌رشد را در اختیار بگیرد. اما این گوشی هوشمند توانسته است موفقیت نوکیا را در زمینه گوشی‌های هوشمند در چنین بازارهایی تضمین کند.
 
گوشی هوشمند Lumia 520 نمایشگر لمسی ۴ اینچی را در خود جا داده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به پردازنده یک گیگاهرتزی Snapdragon S4، رم ۵۱۲ مگابایتی، دوربین دیجیتالی ۵ اینچی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا ۶۴ گیگابایت اشاره کرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.