پرفروش‌ ترین گوشی‌ موبایل در جهان /عکس

جالب است بدانید از سال ۲۰۰۷ تاکنون هیچ کمپ‍انی نتوانسته به آمار فروش بالاتر از ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی دست پیدا کند.

عصر طلایی گوشی‌های هوشمند از سال ۲۰۰۷ با عرضه آیفون شروع شد. با این حال تا سال ۲۰۱۲ فروش گوشی‌های هوشمند به رقم قابل توجهی نرسید.

نخستین رکورددار پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند دنیا، گلکسی اس ۴ است که سال ۲۰۲۲ معرفی و عرضه شد و سامسونگ از این گوشی ۸۰ میلیون دستگاه به فروش رساند که به این ترتیب در طول ۶ سال گذشته بی‌سابقه بود.

.

معرفی پرفروش‌ ترین گوشی‌ موبایل جهان+عکس

آیفون ۵ اپل که سال ۲۰۱۲ معرفی شد عنوان دومین گوشی هوشمند پرفروش دنیا را دارد که به رقم فروش ۷۰ میلیون دست یافت. سامسونگ هم همان سال از گوشی گلکسی اس ۳ حدود ۶۰ میلیون دستگاه به فروش رساند.

جایگاه بعدی پرفروش‌‌ترین گوشی هوشمند دنیا در اختیار آیفون ۵S با رقم فروش ۵۲ میلیون دستگاه است که سال ۲۰۲۲ عرضه شد. اپل در رقم فروش گوشی‌هایش باز هم رکورد دار است و از گوشی آیفون ۴ توانسته بود به رقم ۵۰ میلیون دستگاه دست پیدا کند و پس از آن گلکسی اس ۲ با فروش ۴۰ میلیون دستگاه و گلکسی نوت ۲ با فروش ۳۸ میلیون در جایگاه بعدی قرار می‌گیرند.

به گزارش زومیت سال ۲۰۲۲ آمار فروش گوشی‌های پرچمدار سامسونگ رضایت‌بخش نبود، با این حال اپل از گوشی‌های آیفون ۶ و ۶ پلاس فروش خوبی داشت، اما رقم دقیق فروش این گوشی هنوز مشخص نشده است.

صبحانه آنلاین

 

The post پرفروش‌ ترین گوشی‌ موبایل در جهان /عکس appeared first on ممتاز نیوز|ممتاز نیوز.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.