پرواز در آب و کوچ زود هنگام در سالن “سینماحقیقت”

۹ م دیماه ،

فیلم های مستند «پرواز در آب» ساخته مازیار مشتاق گوهری و«کوچ زود هنگام»،در سالن “سینما حقیقت” مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی روی پرده رفته و سپس جلسه نقد و بررسی این آثار برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی؛موضوع این مستندها که به ترتیب برگزیده ی بخش «مستند زیست محیطی» و «مستند قوم شناسی» جشنواره ششم سینماحقیقت می باشند، به این شرح است:
مستند پرواز در آب: دربارهٔ لاک پشتهای دریایی چابهار است که جهت تخم گذاری و تولید مثل به این منطقه آمده اند.
مستند کوچ زود هنگام: نگاهی متفاوت به سنت و مدرنیته و همبستگی مردم ایل بختیاری دارد.
 برپایه این گزارش، پس از نمایش فیلم های یادشده هم جلسه نقد و بررسی آنها، با حضور مازیار فکری ارشاد و عموم علاقمندان سینمای مستند برگزار خواهد شد.
عصرامروز (شنبه۹دی)  نیز فیلم های خانه سنگ ندارد (فائزه عزیزخانی) و راز یک مجسمه، مجنونی از اسکاندیناوی (فرشاد اکتسابی) به نمایش عمومی درآمده وسپس جلسه نقد بررسی فیلم های یاد شده با حضور امین خرمی و محمدرضا باباگلی برگزار خواهد شد.
این گزارش می افزاید: برنامه زمانی نمایش این فیلم ها که همه روزه (بجز روزهای پنجشنبه و جمعه) و تا ۱۳ دی مــــاه، در سالن سینماحقیقت برپا می گردد، از ساعت۱۶:۳۰ لغایت ۱۸ است و جلسات نقد و بررسی هم طی ساعات ۱۸:۱۵ تا ۱۹:۴۵ برگزار می گردد.
گفتنی است؛ شرکت در این «برنامه» برای عموم آزاد است و علاقمندان می توانند طبق برنامه زمانی اعلام شده، همه روزه به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.