پرواز ربات های پرنده در آسمان دانشگاه صنعتی امیرکبیر

۲۹فروردین۱۳،

در اولین روز از پنجمین دوره ی مسابقات هوا و فضا صورت گرفت:

در اولین روز از پنجمین دوره ی مسابقات هوا و فضا ۹ گروه دانشجویی در گرایش روبات پرنده با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مهندس حضرتی، دبیر اجرایی پنجمین دوره ی مسابقات دانش آموزی، دانشجویی هوا و فضا در گفتگو با خبرنگار  علمی باشگاه خبرنگاران گفت: پنجمین دوره مسابقات هوا و فضا در بخش دانشجویی در گرایش روبات پرنده امروز پنجشنبه ۲۹ فروردین و در گرایش گلایدر فردا جمعه ۳۰ فروردین ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد.
 
وی افزود: بخش دانش آموزی این مسابقه نیز در سه گرایش گلایدر، هاورکرافت و موشکی آبی طی روزهای چهارم الی ششم اردیبهشت ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد.
 
دبیر اجرایی پنجمین دوره مسابقات دانش آموزی- دانشجویی هوافضا با اشاره به حضور ۴۰۰ تیم در این دوره از مسابقات اظهار داشت: در بخش دانشجویی گرایش روبات پرنده ۱۵ تیم گرایش گلایدر ۷۲ تیم اعلام آمادگی کردند، همچنین در بخش دانشجویی در گرایش گلایدر ۱۵۶ تیم، هاورکرافت ۸۲ تیم و موشک آبی ۹۰ تیم شرکت کرده اند.
 
حضرتی با اشاره به اینکه دانشگاه امیرکبیر امسال نسبت به سال قبل حضور پررنگتری داشته است، ادامه داد: در پنجمین دوره مسابقات دانش آموزی- دانشجویی شاهد تعداد بیشتری از تیم ها بودیم که قطعا برگزاری این مسابقه سبب رشد و پیشرفت صنعت هوا و فضا کشور خواهد شد.
 
ورود بدون کنکور نفرات برتر دانش آموزی به دانشگاه
 
دبیر اجرایی پنجمین مسابقات دانش آموزی- دانشجویی هوا و فضا در پایان خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم تا بتوانیم نفرات برتر بخش دانش آموزی را بدون کنکور جذب دانشگاه کنیم، همچنین برگزیدگان این مسابقه می توانند از کتابخانه دانشگاه استفاده کنند و از دانشگاه نیز بازدید کنند./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.