پرواز سیرجان – مشهد راه اندازی شد

۲۱ام بهمن ،

به گزارش ایرنا، فرماندار سیرجان در این آیین گفت: این پرواز روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته به مشهد و بر عکس انجام می گردد و با این پرواز تعداد پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه سیرجان در هفته به ۱۸ پرواز رسید.

ˈمحمدعلی توحیدیˈ افزود: در هفته سه پرواز به ایرانشهر، چهار پرواز به تهران و دو پرواز به مشهد به صورت رفت و برگشت انجام می گردد.

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان نیز در این آیین، از فرودگاه سیرجان به عنوان یک فرودگاه عملیاتی و فعال در استان نام برد و گفت: پنج فرودگاه در استان کرمان وجود دارد که فرودگاه سیرجان پس از مرکز استان دارای پروازهای مختلف است.

ˈمحمد نخعیˈ از بین المللی شدن فرودگاه سیرجان در آینده نزدیک بر اساس مصوبه هیات دولت در دور دوم سفر به استان کرمان خبر داد و افزود: پرواز مستقیم سیرجان به کیش نیز اوایل اسفند راه اندازی خواهد شد و با اجرایی شدن مصوبه هیات دولت در مورد مرز هوایی سیرجان از این فرودگاه پروازهای بین المللی عتبات عالیات نیز انجام می گردد.

ˈ محمدحسین احمدی مقدمˈ، مدیرکل هواپیمایی آسمان منطقه شرق کشور نیز گفت: با راه اندازی پرواز سیرجان به کیش و شیراز و بالعکس که تا پنجم اسفند سال جاری از طریق این هواپیمایی انجام می گردد، مردم شهرستان های بافت، حاجی آباد، قطروئیه و شهربابک می توانند در سفرهای شیراز و کیش نیز از پرواز فرودگاه سیرجان استفاده کنند.

ˈشهباز حسن پورˈ نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، به پیگیری مصوبه هیات دولت در مورد مرز هوایی سیرجان اشاره کرد و افزود: بزودی این مرز هوایی در فرودگاه سیرجان اجرا می گردد و پروازهای بین المللی نیز آغاز خواهد شد و فرودگاه سیرجان یک فرودگاه بین المللی و دارای زیرساخت مناسب است.ک/۲

۷۴۳۵/۸۱۵۴/۲۶۲۴

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.