پرورش تروریست‌ها ضربه محمکی بر پیکره آمریکا خواهد زد

کارشناس سیاست خارجی گفت: کارشناسان معتقدند، آمریکا از منافقین ضربه‌ای بیش از دیگران خواهد خورد چرا که روش این گروه با تروریست عجین شده و این کشور با پرورش تروریست‌ها ضربه محمکی بر پیکره‌اش خواهد زد.

مصیب نعیمی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اقدام آمریکا برای خارج کردن منافقین از لیست گروه‌های تروریستی گفت: اعلام خروج منافقین از لیست گروه‌های تروریستی اقدامی تبلیغاتی از سوی آمریکا بوده و با توجه به سیاست‌های دوگانه این کشور اتفاق عجیب و جدیدی نیست.
 
وی افزود: منافقین قبل از خارج نشدن از لیست گروه‌های تروریستی نیز مورد حمایت مالی و سیاسی آمریکا بوده و با بسیاری از اعضای کنگره و مقامات آمریکایی ارتباط داشته‌اند و با این اقدام تنها مسئولیت بیشتری به دوش آمریکا بوده و به معضلات این دولت اضافه خواهد شد چرا که عدم پذیرش آن‌ها از سوی عراق مشکلاتی برای منافقین ایجاد  کرده و آمریکا با علنی کردن حمایت خود، در سازماندهی گروه تروریستی تلاش می‌کند.
 
این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: علی‌رغم اقدام غیر اخلاقی آمریکا، کارشناسان آمریکایی معتقدند که در آینده‌ای نزدیک آمریکا از منافقین و روش‌های آنان ضربه‌ای بیش از دیگران خواهد خورد چرا که روش و طینت این گروه با تروریست عجین شده و پرورش تروریست‌ها توسط آمریکا ضربه محمکی بر پیکره خودشان خواهد زد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.