پرونده‌ای در زمینه بازار ارز در اهواز تشکیل نشده است

۳۰ آبان ،

2-897.jpg

معاون دادستان اهواز گفت: خرید و فروش ارز در بازار آزاد در اهواز به صورت حاد دیده نمی‌شود و تاکنون پرونده‌ای در این زمینه تشکیل نشده است.

ولی‌الله فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ – منطقه خوزستان اظهار کرد: وقتی زمینه ارتکاب جرم وجود نداشته باشد، جرمی صورت نمی‌گیرد و خوشبختانه در اهواز مردم برای خرید و فروش ارز با استفاده از مبادی ذی‌ربط و کانال مراجع رسمی وارد عمل می‌شوند و نیازی به بازارهای غیررسمی احساس نمی‌شود.

وی افزود: ممکن است تخلفاتی هم انجام شده باشد ولی تا وقتی که پرونده‌ای تشکیل نشود نشان دهنده‌ این است که برخوردی هم در این زمینه نشده است. ممکن است تخلفاتی هم وجود داشته ولی حتی اگر جرمی واقع شده باشد در خفی و پنهانی بوده است.

فتاحی گفت: دادگستری و نیروی انتظامی خوزستان در زمینه بازار ارز تلاش خود را کرده و کم‌کاری وجود نداشته است. در حوزه بازار ارز مراقبت‌ها شدید و خرید و فروش قابل کنترل بوده است.

معاون دادستان اهواز ادامه داد: در صورتی که جرمی در زمینه بازار ارز ملاحظه شود، علاوه بر گرفتن اموال و به میزان ۲ برابر اموال جزای نقدی، مجازات حبس نیز برای متخلف اعمال می گردد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.