پرونده «باغ گیاه‌شناسی نوشهر» متوقف شد/ ادامه کار منوط به تصمیم دولت یازدهم

فروردین ۱۴۰۳

نماینده نوشهر با بایان اینکه پرونده «باغ گیاه‌شناسی نوشهر» متوقف شد، و گفت: از آنجایی که عمر دولت فعلی در حال اتمام است، ادامه رسیدگی به این پرونده به دولت یازدهم موکول شد.

قاسم احمدی‌لاشکی نماینده نوشهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، به آخرین وضعیت پرونده«باغ گیاه شناسی نوشهر» اشاره کرد و گفت: این پرونده فعلا متوقف شده است.

وی افزود: باغ گیاه‌شناسی نوشهر مجموعا ۳۸ هکتار است که فقط دو هکتار این باغ، در مسیر جاده‌کشی به بندر نوشهر قرار می‌گیرد.
 
عضو مجمع نمایندگان مازندران خاطرنشان کرد: به همان اندازه که مجموعه باغ گیاه‌شناسی نوشهر برای ما اهمیت دارد و قطعا برای حفظ آن تلاش می‌کنیم، بندر نوشهر نیز اهمیت دارد و به عبارتی بندر نوشهر شاهرگ حیات شهرستان نوشهر است.

احمدی‌لاشکی تصریح کرد: متأسفانه عده‌ای بدون آنکه از موضوع مطلع باشند آغاز به جوسازی علیه این باغ کرده و حتی حاضر نشدند این موضوع را بررسی کنند و این عکس‌العمل به روند پرونده باغ گیاه‌شناسی نوشهر تأثیر گذاشت.
 
نماینده نوشهر در ادامه به سرانجام این پرونده اشاره کرد و گفت: از آنجایی که عمر دولت فعلی در حال اتمام  است،  ادامه رسیدگی به پرونده باغ گیاه‌شناسی نوشهر به دولت یازدهم موکول شد.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.