پرونده فستیوال ˝شش هفته با هنر ایران˝ بسته شد

۰۸م آذر ،

با نمایش فیلم در سالن ˝کارلتون˝ تورنتو

دومین دوره فستیوال ˝شش هفته با هنر ایران˝ به دبیری پویان طباطبایی، در حالی در دانشگاه تورنتوی کانادا به پایان رسید که آثار نمایش داده شده از چهره‌های سرشناس هنر ایران، تحسین همگان را برانگیخت.

به گزارش هنرآنلاین، دومین دوره فستیوال “شش هفته با هنر ایران” با نمایش آثاری از محمود معراجی، علی کامران، ادمان آیوازیان، محسن وزیری‌مقدم، قباد شیوا، حمید جبلی، پویان طباطبایی‌و… آغاز و با نمایش فیلم در سینما “کارلتون” تورنتو به کار خود پایان داد.

بنابر این گزارش، بر اساس رای هیات داوران این فستیوال در بخش سینمایی دومین دوره فستیوال “شش هفته با هنر ایران” جایزه ویژه هیات دوران برای بهترین کارگردان به امیرعلی نوایی اعطاء شد.

همچنین جایزه پاپیلون برای بهترین فیلم داستانی به سارا ایوازخانی برای “یک بدون عنوان تلخ”، جایزه پاپیلون برای بهترین فیلم مستند به پالیز خوشدل و فراز فشارکی برای “سلاطین خیابان‌ها”، جایزه پاپیلون برای بهترین انیمیشن به ماشالله محمدی برای “آدم‌ها” و جایزه ویژه هیات دوران برای بهترین فیلم به کامبیز صفاری برای “لرزه در پناهگاه” اعطاء گردید.

در بخش هنرهای تجسمی هم هیات داوران ضمن قدردانی از پیشکسوتانی که در این فستیوال حضور داشتند، جوایز به هنرمندان زیر تعلق گرفت:
جایزه پاپیلون برای بهترین اثر هنری: مهسا کریمی زاده (مجسمه)
لوح افتخار : علی سلطانی (نقاشی)
لوح افتخار: فخرالملوک فیاض (نقاشی)
لوح افتخار: هادی دهقانپور (عکس)
لوح افتخار: فرید ثانی (عکس)
لوح افتخار: غزاله غضنفری (عکس)


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.