پرونده مرموز کشف اسکلت مرد جوان در چاه خانه ای در ساری

تاریخ انتشار: ۲۸ June 2016 | 3:19 pm

راز سر به مهر کشف اسکلت مرد جوان

اسکلت مرد جوانی که دو سال قبل به طورمرموزی ناپدید شده بود، به‌دنبال مراجعه مادر وی به پلیس آگاهی، در چاه خانه‌اش پیدا شد. این زن به پلیس گفت: شوهر مرحومم به‌خوابم آمده و محل دفن جسد پسرمان را افشا کرده است.

اسکلت مرد جوان در حیاط خانه

 اسکلت مرد جوانی که دو سال قبل به طورمرموزی ناپدید شده بود، به‌دنبال مراجعه مادر وی به پلیس آگاهی، در چاه خانه‌اش پیدا شد. این زن به پلیس گفت: شوهر مرحومم به‌خوابم آمده و محل دفن جسد پسرمان را افشا کرده است.تجسس‌ها برای کشف ردی از این مرد با اعلام خبر ناپدید شدن او از سوی خانواده‌اش در دستور کارپلیس قرار گرفته بود.

دو سال قبل خانواده مردی از اهالی یکی از روستاهای ساری با مراجعه به پلیس آگاهی استان مازندران از ناپدید شدن مردی به نام حسن خبردادند.آنها گفتند، حسن روز ۱۶ تیر ۹۳ از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است.

این درحالی بود که همان موقع شایعات مختلفی درباره سرنوشت این مرد مطرح شد. ازجمله عده‌ای می‌گفتند مرد جوان به خاطر درگیری با خانواده‌اش به شهر دیگری رفته و در آنجا زندگی مشترک جدیدی آغازکرده است.تحقیقات درباره ماجرای مرموز ناپدید شدن مرد جوان درحالی ادامه داشت که به‌ دلیل نبود سرنخ‌های کافی تمامی مسیرها به بن‌بست رسیده بود. اما باگذشت دو سال از ماجرا، روز چهارشنبه ۲ تیر ۹۵ مادر حسن با مراجعه به مأموران ادعا کرد اطلاع یافته جسد پسرش داخل چاه حیاط خانه‌اش است.

 با توجه به اصرار‌های این زن مأموران موضوع را به آتش‌نشانی اطلاع دادند. دقایقی بعد اکیپی از آتش‌نشان‌ها به همراه مأموران راهی خانه مورد نظرشدند. دقایقی از آغاز تفحص در چاه عمیق گذشته بود که تکه‌ای استخوان پیدا شد.

 با کشف این استخوان تجسس‌های دقیق‌تر در عمق چاه ادامه یافت تا اینکه جمجمه و قسمت‌های دیگری از استخوان‌های بدن در حالی که داخل پتویی پیچیده شده بود به دست آمد. حسن سیدی مدیرعامل آتش‌نشانی ساری در این باره به خبرنگار ما گفت: بر اساس اظهارات اهالی محل مرد ناپدید شده ۳۹ ساله از دو سال قبل ناپدید شده و ردی از او به دست نیامده بود.

 به گفته وی، مادر مرد ناپدید شده گفته بود چند شب قبل شوهرش را درخواب دیده و از او شنیده که جسد پسرشان داخل چاه خانه متروکه محل زندگی پسرشان است. با توجه به این گفته‌ها، برادرحسن وارد چاه فاضلاب شده و تکه‌ای از استخوان را پیدا کرده بود. بعدهم مادرش با حضور در پلیس آگاهی خواستار بررسی چاه شده بود.

 به گفته مدیرعامل آتش‌نشانی، آتش‌نشان‌ها وقتی وارد چاه شدند ابتدا تکه دیگری از استخوان را کشف کردند.اما درادامه پتویی را بیرون آوردند که استخوان‌های مردی داخلش بود. درحال حاضرنیز استخوان پیدا شده برای انجام آزمایش‌های تخصصی درباره اینکه آیا متعلق به مرد ناپدید شده است یا نه آغازشده است.ازسوی دیگر گفته می‌شود همسر و فرزند حسن از زمان ناپدید شدن او به مکان دیگری نقل مکان کرده‌اند.باکشف استخوان‌ها تحقیقات پلیسی وارد مرحله تازه‌ای شده و تیم جنایی امیدواراست راز این معما هرچه زودتر حل شود.

 

منبع: روزنامه ایران

 

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.