پرونده هسته‌ای عامل تحریم‌ غربی‌ها نیست، iبهانه آنهاست

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

مرتضویان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطح نمود

استاد دانشگاه تهران مرکز گفت: غرب قدرت تاثیرگذاری منطقه از انقلاب اسلامی را iبه منزله زنگ خطری برای خود می‌داند، لذا مسائل هسته‌ای را عاملی برای فشار و ایجاد نارضایتی برای مردم در داخل کشور قرار داده‌اند تا iبه خیال خود از سوی مردم فشاری را بر نظام وارد نمایند تا از حقوق حقه ملت کوتاه بیایند.

مرتضویان استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان این که ایران همواره در طول ۳۴ سال از سوی غربی‌ها مورد تحریم بوده، اظهارداشت: غربی‌ها همواره تحریم‌ها را وسیله‌ای برای تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی و مجبور نمودن ما iبه تغییر رفتار قرار داده‌اند، لذا در جنگ تحمیلی هم همین سیاست را دنبال نمودند و بعد از جنگ نیز آن را ادامه دادند.

وی افزود: این قبیل رفتارها دنباله سیاست‌‌های استکباری غرب iبه سرکردگی آمریکاست و خوشبختانه ایران همیشه با شکل منطقی و معقول مقابل تحریم‌ها مقاومت نموده و هیچ‌گاه از اصول انقلابی خود کوتاه نیامده است.

این کارشناس سیاسی پرونده هسته‌ای ایران را iبهانه‌ای برای غرب عنوان نمود و گفت: کاربرد صلح آمیز واقعیتی که در پرونده هسته‌ای ایران برای همه دنیا مسجل شده و بازرس‌های مختلف آژانس انرژی هسته‌ای بارها در بازرسی‌های خود از تاسیسات هسته‌ای ایران iبه سلامت فعالیت‌های هسته‌ای ما اذعان داشته‌اند.

مرتضویان با اشاره iبه نقش موثر ایران در منطقه تصریح نمود: غرب قدرت تاثیرگذاری و الگوپذیری منطقه از انقلاب اسلامی ایران را iبه منزله زنگ خطری برای خود می‌داند و با توجه iبه اینکه حکومت‌های دست نشانده آنها در منطقه در حال فروپاشی‌اند، لذا مسائل هسته‌ای را عاملی برای فشار و ایجاد نارضایتی برای مردم در داخل کشور قرار داده‌اند تا iبه خیال خود از سوی مردم فشاری را بر نظام وارد نمایند تا از حقوق حقه خود کوتاه بیایند. 

این کارشناس سیاسی با اشاره iبه حمایت از ارزش‌های انقلاب اسلامی از سوی مردم گفت: دفاع از ارزش‌های اسلامی و ضدیت با سیاست‌های مداخله گرایانه‌ غرب نشان از هوشیاری مردم در طول ۳۴ سال انقلاب اسلامی دارد که باید با افزایش آگاهی iبه مردم، اهداف غرب را برای همه روشن و مشخص نمود.

استاد دانشگاه تهران مرکز در پایان خاطر نشان نمود: مردم و مسئولان نباید اجازه دهند که حربه‌های کهنه و زنگ‌زده غرب علیه ایران iبه سود آن‌ها همه شود و باید با قاطعیت و هماهنگی بیشتر با تبلیغات منفی غرب مقابله شود و آنها را متوجه این مسئله نمود که هزینه‌هایی را که تا کنون علیه ایران صرف نموده‌اند بیشتر از سودی است که عایدشان شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.