پرویز شیخ طادی در گفتگو با آریا: دنباله شکارچی شنبه را میسازم

خبرگزاری آریا- پرویز شیخ طادی کارگردان فیلم “روزهای زندگی” ازتمایلش برای  ساخت دنباله فیلم “شکارچی شنبه” خبرداد و این فیلم را مقابل به مثل با فیلم های صهیونیستی ضد ایرانی دانشت.
پرویزشیخ طادی در گفت وگو با آریا، درباره ساخت دنباله فیلم “شکارچی شنبه” گفت: برای دفاع از مرزهای فرهنگی ضرورت دارد که این فعالیت هارا داشته باشیم و همچنین حداقل دو یا سه فیلم ساز نیز در این زمینه داشته باشیم.
وی افزود: خیلی دلم می خواهد این مسیر را ادامه بدهم و حداقل هردو سال، فیلمی در این زمینه بسازم.
وی با تایید ساخت قسمت دوم “شکارچی شنبه” درباره این فیلم گفت:  شکارچی شنبه درواقع فیلمی بود که به مناطق ممنوعه تفکرسازی رژیم صهیونیستی ورود پیداکرد.جایی که افکار و اندیشه ها در آنجا تولید می شد.پرده برداری ازاین جور نقاط حساس دشمن بطور خودکار یک مقابله به مثل و بازدارندگی است درمقابل فیلم هایی که درباره ایران باستان وایران پس از اسلام می سازند.البته سوژه جدیدی هم در این زمینه دارم اما هنوز قطعی نشده است.
فیلم “شکارچی شنبه” هفتمین ساخته “پرویز شیخ طادی” ماجرای استحاله فکری و ذهنی این کودک و حرکت از فطرت پاک انسانی تا تبدیل شدن به موجودی خشن و خطرناک و خونریز است.
فیلم “شکارچی شنبه” روایتگر داستان کودکی است که در میان اقوام مختلف سفر می کند و از هر قوم ویژگی خاصی را می گیرد و از این طریق به ویژگی های ملیت خودش پی می برد. در یک بندرگاه اسرائیل، زنی یهودی که پس از مرگ همسرش، با یک مرد مسیحی ازدواج کرده است، کودک ۸-۷ساله خود را درپی اقدامات حقوقی و ا صرارهای زیاد پدربزرگش برای مدت کوتاهی به وی می سپارد. پدربزرگ کودک که یکی از سران جریان فکری صهیونیسم است در جواب نگرانیهای مادر، وعده می دهد که او یک ماه بیشتر اینجا نمی ماند و پس از آن، کودک با اراده خود هرکجا که خواست بماند.
“سرزمین پدربزرگ” ، “دفتری از آسمان”، “یک آرزوی کوچک”، “پشت پرده ی مه”، “سینه سرخ”، “سومین روز پس از مرگ”، “دایناسور” از دیگر فیلم های این کارگردان سینما است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.