پروین: رویانیان هم باید صبورتر شود

۱۷م دیماه ،

علی پروین در خصوص اظهارات کی‌روش در مصاحبه اخیر خود با بی بی سی و مواضعی که از سوی پروین امروز در برخی نشریان به چاپ رسیده، اظهار داشت: امروز وقتی بعضی از روزنامه‌ها را ورق می‌زدم متاسفانه دیدم صحبت‌هایی از قول من علیه کی‌روش نوشته شده که از آن بی‌خبرم. حتی یک کلمه هم علیه حرف‌های کی‌روش حرفی نزدم چون اصلا صحبت‌های او را ندیدم.

وی افزود: همه باید صبور باشند، الان وقتش نیست که چوب لای چرخ کی‌روش بگذاریم ما در خردادماه ۳ بازی حساس را در پیش داریم و باید همه با هم کمک کنیم که تیم ملی به جام جهانی برسد. نباید دنبال این باشیم که برای تیم ملی حاشیه درست شود.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا رویانیان، کی‌روش را تهدید به شکایت کرده، نیز گفت: سردار هم باید صبور باشد. او برای این تیم زحمت کشیده و حالا نباید زحماتش نادیده گرفته شود. رویانیان هم باید صبورتر شود چون قطعا او نیز دوست دارد که تیم ملی ما به جام جهانی برود و موفق شود.

پروین خاطرنشان کرد: ما ۳ بازی بسیار سخت و حساس را در پیش داریم و از شانس بدمان ۲ تای آن در خارج از ایران است، پس باید جوّ و شرایط را برای کی‌روش مهیا کنیم و من باز هم می‌گویم در یکی دو روز قبل به هیچ عنوان جوابی به سرمربی تیم ملی ندادم.

پروین در خصوص شرایط پرسپولیس نیز گفت: در ۳ بازی قبل خوشبختانه یحیی نتایج خوبی گرفته او به نظرم از هفته دیگر باید ۱۱ بازی خود را در تهران دنبال کند و اگر بچه‌ها کمر همت را ببندند، انشاءالله تیم یحیی تا سوم جدول بالا می‌آید حالا بقیه‌اش دیگر با خدا و زحمات بازیکنان است.

وی افزود: من به پرسپولیس در جام حذفی هم امیدوارم، اما آنها روز سختی را مقابل نفت دارند و اگر این بازی را راحت و با برد پشت سر بگذارند، به نظرم خیلی از راه‌ها برای قهرمانی در جام حذفی باز می‌شود اما باز هم همه چیز به خود بازیکنان برمی‌گردد که من از صمیم قلب برای همه آنها آرزوی موفقیت می‌کنم فقط باید فراموش نکرد که الان حضور هواداران بیشتر از همه موقع برای پرسپولیس نیاز است. چون هواداران باید ۴ قدم بردارند تا پرسپولیس هم ۱۰ قدم بردارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.