پروژه‌هاى مس با سرعت بیشترى پیگیرى مى‌شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

هفته گذشته جلسه پیگیری مصوبات سفرهای استانی در حوزه مس برگزار شد و ابهاماتی که وجود داشت را با هم بررسی کردیم و در مورد تسریع پروژه‌های باقی‌مانده توافق شد.

به گزارش سرویس اقتصادی برنا، مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره آخرین وضعیت مدیریت ملی مس اظهار داشت: برای ساماندهی وضعیت تولید و تکمیل پروژه‌های مس با مجمع نمایندگان کرمان دو ماه پیش جلسه‌ای برگزار شد که در این جلسه مصوبات سفرهای استانی دولت پیگیری و انتظاراتی که نمایندگان برای فعال سازی پروژه‌های مس و سرعت بخشی بیشتر به این پروژه‌ها در آن استان داشتند، مطرح شد.

وی افزود: در آن جلسه مقرر شد مباحث مورد بحث پیگیری شود که جلسه پیگیری این موضوع به تاخیر افتاد و موجب گلایه‌مندی نمایندگان این استان شد اما هفته گذشته این جلسه برگزار شد و ابهاماتی که وجود داشت را با هم بررسی کردیم و در مورد تسریع پروژه‌های باقی‌مانده توافق شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه خاطر نشان کرد: به هر حال انتظار این است که پروژه‌های سفرهای استانی به‌ویژه صنایع پایین دستی مس بیش از گذشته مورد توجه باشد و بتوان نرخ بیکاری را در آن استان کاهش داد و زمینه اشتغال بیشتری را فراهم کرد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.