پروژه باغ پرندگان مجوز زیست محیطی دریافت کرد

۱۰م دیماه ،

حمید ناصحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: گزارش ارزیابی زیست محیطی پروژه باغ پرندگان به اداره کل محیط زیست شهر تهران، سازمان حفاظت محیط زیست شهرستان تهران، ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ارسال شد و پس از بازدیدهای متعدد و اعمال نظرات کارشناسی، مورد تأیید قرار گرفت.

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۴ ادامه داد: عملیات ساخت و ساز باغ پرندگان در مراحل پایانی بوده و این پروژه در اواخر سال جاری آماده بهره برداری است.

حمیدرضا پازوکی رئیس اداره بازیافت منطقه ۴ در ادامه تصریح کرد: آموزش به مجتمع های مسکونی منطقه یکی از مهمترین اقدامات بازیافت است که به صورت مستمر در نواحی در حال انجام است و طی هفته قبل ۸۰ خانوار مجتمع های مسکونی سجاد و نگین تهرانپارس در محدوده ناحیه ۹ آموزش دیدند و ۸۰ مخزن جمع آوری پسماند خشک بین این مجتمع ها توزیع شد.

پازوکی بیان کرد: همچنین تعداد هزار بروشور اطلاع رسانی، ۱۰ پوستر اطلاع رسانی و تبلیغاتی و ۲۰۰ کیسه جمع آوری پسماند خشک توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: جهت تشویق شهروندان به شرکت در طرح تفکیک پسماندها از مبداء و همکاری بیشتر آنها با اداره بازیافت، این اداره در نظر دارد به صورت ماهیانه با انجام قرعه کشی در بین ساکنین فعال این مجتمع های آموزش دیده جوایز ویژه شامل لوازم خانگی، پکیج های علمی و فرهنگی، کتاب هایی با موضوع محیط زیست و بازیافت اهدا کند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.