پروژه جدید بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد وارد مرحله ساخت و ساز شد

اردیبهشت ۱۴۰۳

کار ساخت بیمارستان ۳۲۰ تختخوابه در مجاورت بیمارستان شهید هاشمی نژاد از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ رئیس بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد اظهار داشت: کار گودبرداری و زیر سازی ‌این طرح به منظور جایگزینی ساختمان  فعلی بیمارستان زیر نظر سازمان مسکن و شهرسازی از سال ۹۰ اجرا و پس از یک وقفه ،در حال حاضر کار فونداسیون و شمع کوبی طرح آغاز شده است .

دکتر محمد رضا لشکری با اشاره به قدمت بیش از ۷۰ ساله بیمارستان شهید هاشمی نژاد و فرسودگی بنای این مرکز خاطر نشان کرد: ‌این طرح با ظرفیت ۳۲۰ تخت بستری و در قالب بیمارستان ژنرال در مدت شش سال قرار است که ساخته شود.

رئیس بیمارستان شهید هاشمی نژاد با بیان اینکه این طرح از پروژ های ملی کشور است که برای آن ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده اظهار داشت :‌تا کنون برای اجرای این طرح ۵۵میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است .

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان بیش از یک میلیون نفر از جمعیت مشهد را زیر پوشش دارد و ۴۰ درصد از مصدومان تروما و سانحه دیده به این مرکز ارجاع داده می شوند بر حمایت بیشتر مسئولان کشور در تسریع ساخت این طرح تاکید کرد.

رئیس بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد خاطر نشان کرد:‌ با وجود بافت فرسوده و قدیمی این بیمارستان ،‌وجود نیروهای جوان و متخصص در گروههای پزشکی، متخصصین، پرستاران و دیگر نیروها سبب شده است خدمات کیفی و کمی به طور شایسته ای به بیماران ارائه شود.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر این بیمارستان در گروههای ارتوپدی، مغز و اعصاب، چشم گوش و حلق و بینی، داخلی، قلب و اعصاب، زنان، داخلی عفونی، ccu، icu بزرگسالان و کودکان فعال است و اکثر بخشها پزشکان متخصص در طول شبانه روز خدمات ارائه می دهند .

رئیس بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد افزود: ‌بخش دیالیز این بیمارستان با ۱۵ تخت فعال و ۴ تخت ایزوله تنها بخش بیمارستانی است که در چهار شیفت کاری به بیماران خدمات ارائه می دهد .

وی خاطر نشان کرد: ‌انجام ۱۴ هزار عمل جراحی و ارائه خدمت به ۱۲۰ هزار مراجعه کننده، از اقداماتی است که در یکسال قبل انجام شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. شرکت آریا فلز:

    شرکت آریا فلز تنها تولید کننده ی نسل جدید چارچوب پهن های فلزی بصورت یکپارچه در دو مقطع خاص به نام های آریا و کلاسیک می باشد،که این مقاطع زیبا دارای ویژگی های خاصی از قبیل:
    ۱-لولای جدید هفت پارچه که بصورت مخفی نصب می شوند و ضمانت ۵۰ساله دارند
    ۲-دارای ضد زنگ غرقی که تمامی اجزای چارچوب را پوشش می دهد
    ۳-قابلیت روکوب چوب را هم دارند
    ۴-جای قفل آنها بصورت آماده در آورده شده که با همه ی قفل های موجود در بازار قابل استفاده است
    ۵- از همه مهم تر،این محصولات در ابعاد استاندارد در کمترین زمان آماده ی تحویل می باشند
    جهت اطلاعات بیشتر با این شماره تماس حاصل فرمایید
    ۰۹۱۳۱۴۰۳۰۶۱

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.