پروژه صدر در صدر پروژه‌هاست

اردیبهشت ۱۴۰۳

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) نیز با شاره به پروژه صدر، اظهار داشت: پروژه صدر، در صدر پروژه‌ها و پروژه‌ای بی‌نظیر از نظر مهندسی، طراحی و اجرا در کشور بوده است و اجرای چنین پروژه عظیمی در این مدت کوتاه جز با عنایت خداوند متعال و همت دست‌اندرکاران اجرای این پروژه امکان‌پذیر نبود.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی ممتاز نیوز، به نقل از سپاه نیوز “محمد باقر قالیباف”در مراسمی که به میزبانی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)  با حضور تنی چند از مسئولان قرارگاه و شهرداری تهران برگزار شد، اظهار داشت: امروز کار و تلاش و فعالیت برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی بدون شک از مصادیق مجاهدت برای دین خداست و ما امروز برای حفظ عزت خود نیازمند کار و تلاش هستیم.
 
شهردار تهران خطاب به کارکنان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، ادامه داد: نگاه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به پروژه‌ها نگاه مادی نیست‎؛ نگاه قرارگاه نگاه کار به معنای حیات بشریت و خدمت به مردم است؛ لذا در دوران دفاع مقدس و در عرصه جهاد‏، خداوند خریدار مجاهدت‌های رزمندگان و شهیدان بود و امروز در عرصه کار و تلاش برای سازندگی کشور نیز خداوند خریدار مجاهدت‌های شماست‎ و این مجاهدت‌ها با پاداش‌ها و معیارهای مادی نباید سنجیده شوند.
 
قالیباف افزود: در باورهای دینی ما گره‌گشایی از مشکلات مردم توفیقی است که خداوند به کسانی عطا می‌کند که با دلی فراخ و با دستی باز از تمام قدرت و امکانات تحت اختیار خود برای گره‌گشایی از مشکلات مردم استفاده می‌کنند و در شرایط کنونی مجاهدان واقعی کسانی می باشند که به مردم و نظام اسلامی خدمت می‌کنند و برای باز کردن گره از مشکلات مردم چاره‌اندیشی می‌کنند.
 
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) نیز با شاره به پروژه صدر، اظهار داشت: پروژه صدر، در صدر پروژه‌ها و پروژه‌ای بی‌نظیر از نظر مهندسی، طراحی و اجرا در کشور بوده است و اجرای چنین پروژه عظیمی در این مدت کوتاه جز با عنایت خداوند متعال و همت دست‌اندرکاران اجرای این پروژه امکان‌پذیر نبود.
 
سردار سرتیپ دوم پاسدار “عبادالله عبداللهی” تأکید کرد: انجام پروژه بزرگراه طبقاتی شهید صدر در شرایط عادی شش سال زمان لازم داشت ولی رزمندگان جبهه سازندگی آن را در حدود دو سال به انجام رساندند و اگر همت و اراده قوی داشته باشیم و بر خدا توکل کنیم همواره انجام چنین کارهایی در کشور با سرعت و کیفیت برتر و نیز با زمان اجرای کم‌تر امکان‌پذیر است.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) نیز ضمن تقدیر و تشکر از همه دست‌اندرکاران پروژه بزرگراه طبقاتی شهید صدر، اظهار داشت: خدای متعال را شاکریم افتخار انجام این خدمت بزرگ برای رزمندگان مکتب اهل بیت علیهم‌السلام ثبت شد و توانستیم این خدمت را به جامعه اسلامی تقدیم کنیم و تبسمی بر لبان ولی فقیه بنشانیم.
 
“حجت‌الاسلام و المسلمین دهقانی” با بیان اینکه سرعت بالا و کیفیت عالی همراه با نهایت صرفه اقتصادی را از شاخص‌های مهم اجرای پروژه پل طبقاتی شهید صدر است، بیان داشت: این دستاوردی بود که با مدیریت صحیح و عالمانه دست‌اندرکاران اجرای این پروژه عظیم حاصل شده است.
 
وی تأکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران طرح‌ها و توطئه‌های بی‌شماری برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی پایه‌ریزی کرده‌اند اما تفکر امام و تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) همه این طرح‌ها و توطئه‌ها را نقش بر آب کرده است و ما به برکت انقلاب اسلامی و با تلاش‌های جهادگونه خود باید قدم‌هایی را برداریم که دشمنان انقلاب را در هرزمینه به ویژه در عرصه سازندگی مأیوس و ناامید کنیم.
 
گفتنی است؛ پروژه بزرگراه طبقاتی شهید صدر که اخیراَ طی مراسمی با حضور تنی چند از مسئولان کشوری و لشگری افتتاح شد‏، به عنوان اولین پل تک‌پایه طبقاتی کشور به صورت طرح سازگار با محیط شهری است که برای اجرای آن ۱۱ کیلومتر پل‌سازی از حد فاصل تقاطع بزرگراه‌های مدرس– صدر در شمال غرب تا تقاطع بزرگراه‌های بابایی– امام علی(ع) در شمال شرق تهران در مدت ۲۶ ماه توسط گروه تخصصی شهید رجایی وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) انجام شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.