پروژه مسکن مهر با بازسازی بافت‌های فرسوده ادامه یابد

فروردین ۱۴۰۳

سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان گفت: به طور قطع دولت یازدهم متعهد به انجام تعهدات دولت‌های قبل از خود از جمله ساخت و واگذاری مسکن مهر است.

“مجید محتشمی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به لزوم ادامه یافتن پروژه مسکن مهر در راستای خدمت به مردم، اظهار داشت: به طور قطع دولت یازدهم متعهد به انجام تعهدات دولت‌های قبل از خود از جمله ساخت و واگذاری مسکن مهر است.
 
وی با بیان اینکه دولت قبل در راستای قولی که به مردم داده، مبلغی دریافت کرده است، گفت: پیشنهاد ما برای دولت فعلی این است که با توجه به ۶۵ هزار هکتار بافت فرسوده در شهرهای کشور، می‌تواند نسبت به ارائه وام و تزریق آن، همچنین تسهیلات بانکی به صاحبان بافت‌های فرسوده در جهت ساخت و تامین واحد مسکونی اقدام کند.
 
محتشمی تصریح کرد: از ویژگی بافت های فرسوده دسترسی به زیرساخت های شهری از جمله آب، برق، گاز، تلفن و همچنین زیرساخت‌های مربوط به خدمات اجتماعی است که در قالب مجموعه‌های شهری قرار می‌گیرد.
 
سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان با تاکید بر اینکه بازسازی بافت‌های فرسوده عملا می‌تواند، ادامه ساخت و سازهای مسکن مهر باشد، خاطرنشان کرد: پروژه مسکن مهر موجود در کشور، تحت همین عنوان اما با تسهیلات دولتی در بافت‌های فرسوده که مورد شناسایی وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته، می‌تواند ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.