پروژه مسکن ویژه تهرانسر فعال است

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

به گزارش ممتاز به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ، فریبرز واحدی اظهار داشت: مشکلات به وجود آمده در پایگاه اینترنتی تهرانسر به سبب اهداف و منافع شخصی یکی از پیمانکاران این پروژه بوده است.

وی افزود: یکی از پیمانکاران پروژه تهرانسر به سبب تاخیر در اجرا مورد بازخواست و نظارت‌های مستمر این اداره قرار گرفت که پیمانکار مذکور طی روزهای اخیر با تشویش اذهان عمومی برای پیش‌خریداران نگرانی‌هایی ایجاد کرد.

به گفته واحدی این موضوع توسط اداره کل راه و شهرسازی در حال پیگیری است.

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران تاکید کرد: متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر نسبت به تحویل واحد خود در زمان اعلام شده نگران نباشند.

همچنین در این زمینه مصطفی مهردادفر مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران توضیح داد: پروژه مسکن ویژه تهرانسر به صورت فعال در حال نصب اسکلت فلزی، اجرای قالب تونلی و به موازات آن در مرحله اجرای نازک‌کاری و عملیات نما است.

وی از اجرای برنامه زمان‌بندی تحویل واحدها از پایان آذر ماه و تلاش همه جانبه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران برای تحویل واحدهای آتی تا پایان سال خبر داد.

مهردادفر خاطر نشان کرد: متن قرارداد متقاضیان هم اکنون در سازمان ملی زمین و مسکن در حال تنظیم است که به محض ابلاغ، اعلام خواهد شد، تا انعقاد قراردادها همزمان با انتخاب واحد پروژه‌ها و براساس امتیازبندی صورت گرفته و در سامانه اینترنتی به متقاضیان اعلام شود.

طبق اعلام روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران طی سه ماهه اخیر ۱۵۰۰ نفر از ثبت‌نام کنندگان در طرح مسکن ویژه تهرانسر طی روزهای پنجشنبه و جمعه از دو واحد مبله و نمونه در منطقه تهرانسر بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه قرار گرفته‌اند اما به سبب شرایط ویژه کارگاهی و حفظ شرایط ایمنی بازدیدکنندگان این روند متوقف شد که به زودی دوباره با شدت گرفتن عملیات اجرایی پروژه، نگرانی ثبت‌نام کنندگان برطرف می‌شود.

اداره کل راه و شهرسازی استان تهران طی دو ماه اخیر و پس از تکمیل ظرفیت ثبت‌نام تهرانسهر با خیل عظیم متقاضیان مواجه بود که این مسئله خود نشان از علاقه مردم به خرید مسکن ویژه دارد و به همین سبب طرح‌های مطالعاتی دیگری در جریان است که پس از تصویب و تایید وزیر راه و شهرسازی عملیاتی خواهد شد.

آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.