پروژه های عمرانی طبق زمان بندی تعیین شده پیش می رود

شهردار تهران با بیان اینکه پروژه پل طبقاتی صدر کار بسیار پیچیده و پروژه ویژه ای است اما خوشبختانه کار در زمان بندی تعیین شده پیش می رود.

 قالیباف در بازدیدی که صبح امروز از پروژه پل صدر داشت به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل گفت: هر چه این پروژه جلوتر می رود کار سخت تر می شود و آیتم های کاری بیشتری اضافه می شود و دراین کار بحث ایمنی بسیار جدی است.

وی خاطر نشان کرد: با پیشرفت کار دوستان و همکاران انگیزه ای مضاعف پیدا می کنند و همچنین با مشکلات بهتر کنار می آیند.

*جرثقیل های غول پیکر وارد صدر می شوند

در ادامه مازیارحسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره پروژه های عمرانی تهران جزئیاتی را به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: از ۲۴ اسفندسال گذشته عملیات حفاری ۵۱ هزار و ۲۵۰ متر از تونل عظیم صدر به پایان رسیده و همچنین عملیات بتن ریزی و عایق بندی کف و دیوار انجام شده است.

وی افزود: تا به امروز بیش از ۳۷۰۰ متر تونل به صورت کامل عملیات پوشش نهایی بتن انجام شده که امیدواریم تا قبل از مهرماه عملیات بتن ریزی را به سرانجام برسانیم تا بحث ایمنی آسوده خاطر باشیم.

حسینی در ادامه درباره موضوعات مرتبط با ابزار دقیق تهویه و بحث ITC گفت: کار شروع شده و  طراحی انجام و سفارشات ساخت و حمل به محل کارگاه آغاز شده است.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهرانی در رابطه با پل جزئیاتی ذکر کرد از جمله اینکه عملیات حفاری شمع ها ۴۲ کیلومتر شمع در زیر زمین پروژه صدر احداث شده که هر شم به ارتفاع ۲۵تا ۳۰ متر است که ۸ شمع در زیر هر پایه قرار دارد.

همچنین درباره پل عریض تیر دروازه که ۱۲ تا در بخش غربی است،  پیشرفت بالای ۹۰ درصد است که ۱۱ تا از پل تیر دروازه ها به طور کامل انجام شده که امیدواریم آخرین پل تا ۲ هفته دیگر شاهد بتن ریزی آن باشیم.

حسینی اذعان داشت: به زودی شاهد ورود محموله جرثقیل های خاصی خواهیم بود این ۴ جرثقیل در حال حمل به کشور است که ۲ جرثقیل در قسمت غرب و ۲ جرثقیل در شرق پروژه قرار خواهد گرفت که طی برنامه در ۳ و ۴ ماه آینده نصب و راه اندازی می شود./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.