پروژکتور سه بعدی سونی(FULL HD)

پروژکتور سه بعدی سونی(FULL HD)

Sony از آخرین پروژکتور خانگی خود در نمایشگاه IFA 2012 پرده برداشت. مدل VPL-HW50ES جدیدترین پروژکتور Full HD و سه بعدی سونی است که به دنبال مدل قبلی VPL-HW30ES عرضه می‌شود. این پروژکتور در مقایسه با مدل قبلی بهتر شده و سونی آن را جزء بهترین پروژکتورهای سینمای خانگی بازار می‌داند.

https://www.momtaznews.com/wp-content/plugins/wprobotf/images/cf4de__as2purp0gr35kitav7l6.jpg

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های آن استفاده از تکنولوژی Reality Creation سونی است. این تکنولوژی اولین بار در پروژکتور سینمای خانگی VPL-VW1000ES 4K به کار رفته بود. کار تکنولوژی خلق واقعیت این است که محتوای از دست رفته هنگام رایت ویدیو روی دیسک را باز می‌گرداند و لذا تصاویر بدون هیچ گونه افتی در کیفت عکس و رنگ نمایش داده می‌شوند.

روشنایی پروژکتور جدید سونی ۱۷۰۰ IM است، سونی با افزایش بازدهی لامپ و استفاده از Bright Cinema and TV روشنایی این مدل را ۳۰ درصد نسبت به مدل قبلی بهبود بخشیده است. نسبت کنتراست دینامیکی پروژکتور نیز ۱:۱۰۰,۰۰۰ است، با استفاده از تکنولوژی بهینه کردن کنتراست سونی، کنتراست تصویر بسته به تاریک و روشنی تصویر تغییر می‌کند.

برخی امکانات مفید نیز در VPL-HW50ES وجود دارد که شامل فرستند-گیرنده سه بعدی داخلی، شیفت عمودی تصویر به اندازه‌ی +-۷۰% و ماکزیمم خروجی ۲۱ دسی‌بل می‌شود.

https://www.momtaznews.com/wp-content/plugins/wprobotf/images/ebca3__nbgddoh657tth9nfz5s7.jpg

تا آخر ماه اکتوبر می‌توان این پروژکتور را در دو رنگ سیاه و سفید در اروپا تهیه کرد. در مورد قیمت هنوز خبری منتشر نشده اما مدل قبلی ۳۶۹۹ دلاری بود و این مدل هم به نظر ارزان نمی‌رسد.

https://www.momtaznews.com/wp-content/plugins/wprobotf/images/14082__funmehr.jpg

اختصاصی از مجله اینترنتی ممتازنیوز – Www.FunMehr.com & IR

عضویت در ممتازنیوز

طبقه بندی: اخبار آی تی, اخبار آی تی, اختراعات جدید   |   تعداد بازدید: ۱ نفر   |   تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , سه بعدی, سونی, پروژکتور, پروژکتور سه بعدی, پروژکتور سه بعدی سونی, پروژکتور سه بعدی سونی(FULL HD)


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.