پرویز مظلومی:رفت و آمد مدیران تمرکز ما را به هم ریخت/ نمی توانم از مریخ بازیکن بیاورم

پرویز مظلومی می‌گوید دو سال پرمشقت را در استقلال پشت سر گذاشته و مشکلات حاشیه‌ای او را خسته کرده است.پرویز مظلومی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل شهرداری تبریز که با تساوی بدون گل پایان یافت گفت: در هفته گذشته رفت و آمد مدیران واقعا تمرکز ما را در تمرین‌ها به هم ریخت. بازیکنان حق دارند که بدانند فصل بعد با چه مدیر یا مربی کار می‌کنند.من همیشه نتایج بد را به گردن گرفته‌ام و گفته‌ام من مقصرم. اما قبول کنید که این شرایط حاشیه‌ای روی تیم تاثیر می‌گذارد. من سال قبل در آن شرایط استقلال را نایب قهرمان کردم و حالا امسال هم باید با این وضعیت درگیر باشیم.

مظلومی با اشاره به اینکه همه مربیان مشکلات حاشیه‌ای در استقلال دارند گفت: این موضوع فقط مختص من نیست. باشگاه می‌تواند در پایان فصل هر تصمیمی که خواست بگیرد و من هم از آن تبعیت می‌کنم. البته دیروز صحبت خوبی با رسولی نژاد داشتم اما در حال حاضر واقعا شرایط سخت است. با وجود اینکه من یک جام برای استقلال آورده‌ام و در دربی هم چهار بار پیروز شده‌ام، اما دیدید که باز هم برخی هواداران آن شعارها را دادند.

مظلومی ادامه داد: هیات مدیره استقلال حق دارد که به فکر سال آینده باشد و برای فصل بعد تصمیم بگیرد. در شرایطی که رقیبان هم دست به کار شده‌اند و برای فصل بعد آستین بالا زده‌اند. البته رسولی نژاد در صحبت‌هایی که با من داشت، نقطه نظرات مثبتی داشت و حمایت کرد اما ما واقعا از هیات مدیره خواهش کردیم که در این چند هفته تمرکز تیم بر هم نخورد و تیم بتواند در بازی‌های مهمی که پیش رو دارد، با آرامش ظاهر شود.
خبرنگاری از مظلومی پرسید میداودی در چند بازی گذشته به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده اما حضورش زیاد تاثیری نداشته است گفت: ما همین بازیکنان را داریم و دیگر از کره مریخ نمی‌توانیم بازیکن بیاوریم. همین بازیکنان باید تلاش‌شان را بیشتر کنند. من دیگر نمی‌توانم کاری بکنم اما بازیکنان می‌توانند به خاطر پیراهن استقلال و هواداران بیشتر تلاش کنند.
سرمربی استقلال درباره عملکرد برهانی هم گفت: برهانی همیشه خوب می‌دود اما پس از اینکه چند موقعیت خراب کرد، دیگر نتوانست خوب باشد و از نظر روحی ـ روانی هم در شرایط خوبی نبود.

در پایان نشست خبری مظلومی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری که گفت اگر استقلال امسال قهرمان نشود، دوست دارد در این تیم بماند گفت: واقعا من در این دو سال خسته شدم. خیلی از افراد به من ایرادهایی می‌گیرند اما من آدمی هستم که همه سختی‌ها را در خودم می‌ریزم. شما نمی‌دانید من در این دو سال چه سختی‌هایی کشیدم. واقعا نمی‌توان الان درباره آن‌ها صحبت کرد. دو سال پر مشقت را در استقلال پشت سر گذاشتم اما هیچ وقت تقصیر را گردن دیگران نینداختم. اگر بخواهم الان درباره این مشکلات صحبت کنم، کار درستی نیست.

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.