پرویز مظلومی: بمانم، فصل بعد استقلال را قهرمان لیگ می‌کنم / به بازیکنانم گفتم قهرمان واقعی شما هستید

سرمربی استقلال در آخرین نشست خبری خود در لیگ یازدهم گفت که می‌خواهد ناگفته‌هایش در دلش بماند و علت کمرنگ‌شدن موفقیت‌هایش در استقلال را بازگو نکردن مشکلات خود دانست.

پرویز مظلومی در پایان آخرین دیدار استقلال در لیگ یازدهم برابر نفت تهران درباره بازی اظهار کرد: بازی خوبی بود جا دارد که به بازیکنانم تبریک بگویم. بازی خوبی را ارائه دادند و سه گل را به تیم خوب نفت زدند. می‌توانستیم تعداد گل‌های بیشتری بزنیم اما قسمت این بود که با این شرایط باز هم با یک امتیاز اختلاف قهرمانی را از دست بدهیم و افسوس امتیازهایی را می‌خوریم که در بازی‌های گذشته که در فشردگی انجام شد، از دست دادیم. با این شرایط که داشتیم جا دارد که از بازیکنان تشکر کنم و در رختکن هم به آن‌ها تبریک گفتم و به بازیکنانم گفتم قهرمانان واقعی آن‌ها هستند.

وی افزود: با این سختی‌ها و کمبودهایی که در نیم فصل دوم داشتیم، آخرین بازی‌مان را خوب تمام کردیم و اگر توجه کرده باشید، به تعدادی از بازیکنان استراحت دادیم و آن‌ها را برای دیدار با نسف ازبکستان نگه داشتیم و تغییراتی که دادیم نیز بر همین اساس بود.

مظلومی ادامه داد: در هر صورت لیگ تمام شده و سال پر فراز و نشیبی را با توجه به مشکلاتی که داشتیم پشت سر گذاشتیم و بازیکنان نتیجه خوبی گرفتند. آن‌ها یک قهرمانی به دست آوردند، چهار داربی را بردند و سهمیه آسیا را نیز در پلی‌آف کسب کردند. در حال حاضر نیز با اختلاف یک امتیاز در لیگ برتر قهرمانی را از دست دادند و اگر در بازی برابر شهرداری یا شاهین بوشهر یک گل به ثمر می‌رساندیم، می‌توانستیم قهرمان بشویم. از هواداران تشکر می‌کنم که یک سال ما را تحمل کردند و تیم را حمایت کردند. به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی استقلال درباره عامل اصلی افت استقلال گفت: ما بالای ۵۰ بازی انجام دادیم و بازی‌هایمان نسبت به رقبایمان بیشتر بود و این فشردگی بیشتر اوقات باعث می‌شد که به ما ضربه بزند، در حالی که رقبای ما با فاصله بیشتری بازی می‌کردند. ما وقتی که از بازی آسیایی برگشتیم، به بوشهر رفتیم و بازی مشکلی را در این شهر انجام دادیم. این فشردگی‌ها به ما آسیب رساند و چند نفر از بازیکنان کلیدی‌مان را در نیم فصل دوم از دست دادیم. نیم فصل اول تیم ما یک تیم کامل بود و ۹ امتیاز از سپاهان و ۶ امتیاز از تیم دوم جدول جلوتر بود و با اقتدار قهرمان نیم‌فصل شد ولی مشکلاتی که پیش آمد و چند بازیکن کلیدی که از دست دادیم، باعث شد قهرمان نشویم. اگر بازی‌های ما هفته به هفته برگزار می‌شد می‌توانستیم این وضعیت را تحمل کنیم ولی برگزاری ۴ روز یک بار بازی‌ها، فشار زیادی را روی ما آورد. با این حال خیلی تلاش کردیم و امروز هم در نیمه دوم می‌خواستند باز هم به گل برسند ولی توان این کار را نداشتند. بازی قبلی ما هم که در آبادان برگزار شد، انرژی زیادی از تیم ما گرفت ولی به عشق پیراهن و هواداران کار کردند. این نتایج با مشکلات عدیده‌ای که داشتیم به دست آمد که دوست ندارم آن‌ها را بیان کنم.

سرمربی استقلال همچنین در پاسخ به یکی از خبرنگاران که پرسید علت کم‌رنگ شدن موفقیت‌های او در استقلال چه بوده است، گفت: شاید دلیلش این باشد که من مربی‌ای نیستم که همه چیز را رسانه‌ای کنم. با احترامی که برای سایر مربیان استقلال قائل هستم فکر می‌کنم آماری که من داشتم نسبت به سایرین آمار خوبی بود. در هر صورت این مسائل را به فال نیک می‌گیرم. اول فصل قول دادیم که یک جام بگیریم که گرفتیم و اگر قسمت بشود و سال سوم هم در استقلال بمانم، قول می‌دهم که اگر شرایط مهیا باشد، صددرصد قهرمانی لیگ را به ارمغان بیاوریم.

وی همچنین درباره ناگفته‌هایش گفت: بگذارید در دل خودمان بماند.

پرویز مظلومی درباره وضعیت فصل آینده خود نیز گفت: باید شرایط مهیا باشد. اعتقادم این است که امسال خصوصا در نیم فصل دوم شرایط خوبی نبود. بازیکنان مشکلات‌شان را با سرمربی مطرح می‌کنند. با اینکه فتح‌الله زاده و هیات مدیره تلاش می‌کنند، از آن‌ها خواهش می‌کنم که قبل از بازی با ازبکستان مشکلات‌مان را حل کنند. اگر کار از کار بگذرد، کسی نمی‌تواند جوابگو باشد. اگر این مشکلات حل شود و از گروه‌مان صعود کنیم، تیم ما آمار خوبی خواهد داشت. امیدوارم شرایط مهیا باشد و با آرامش برای بازی با نسف به ازبکستان برویم هرچند که بازی ساده‌ای نخواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت صعود دوست دارد با سپاهان برخورد کند یا خیر گفت: فرقی نمی‌کند اما اگر در ایران با سپاهان بازی کنیم برایمان بهتر است هرچند که دوست نداریم یک تیم ایرانی حذف شود اما بازی در ایران ساده‌تر از بازی برابر الاهلی است. فکر می‌کنم برای سپاهان هم همین طور باشد.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.