پرویز مظلومی: مس با جرثقیل هم نمی‌تواند در جدول بالا بیاید/ تیم ملی ضعیف‌ترین تیم جام جهانی است

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – مظلومی می‌گوید شرایطی که الان در تیم ملی وجود دارد می‌تواند فاجعه‌آمیز باشد.

به گزارش ممتاز؛ پرویز مظلومی سرمربی مس کرمان در مورد شرایط تیمش در لیگ برتر می‌گوید: «از وقتی که من آمدم ۸ تا بازی انجام دادیم که حاصل آن ۲ باخت بوده و در ۶ بازی دیگر نباختم و حتی برد هم به دست آوردیم. کارمان بسیار سخت است. با جرثقیل هم که می‌خواهیم بیاییم بالا، نمی‌شود. ولی ناامید نیستیم و تلاشمان را می‌کنیم.»
مظلومی ادامه می‌دهد: «در نیم فصل هر بازیکنی را خواستیم بخریم گفت یک میلیارد برای نیم فصل پول می‌گیرد. واقعا توان خرید چنین بازیکنانی را نداشتیم. سعی کردیم با همین شرایطی که داریم کار کنیم و کنار بیاییم. بازی‌ها هم که سخت است. مقابل پرسپولیس می‌دانم کار سختی داریم. تلاش می‌کنیم، ناامید هم نیستیم. تلاش می‌کنیم که در لیگ بمانیم و سقوط نکنیم.»
سرمربی مس کرمان در مورد شرایط تیم ملی می‌گوید: «قبلا هم گفتم شرایطی که الان در تیم ملی وجود دارد می‌تواند فاجعه‌آمیز باشد و تیم ملی را تبدیل به زنگ تفریح کند. الان تقریبا همه تیم‌های راه یافته به جام جهانی بین ۷ تا ۱۰ بازی دوستانه از ما جلوتر می باشند. اردوهای آماده سازی آن‌ها بیشتر از ماست. ما تقریبا ضعیف‌ترین تیم حاضر در جام جهانی هستیم. ولی باید قبول کنیم که از همین حالا هم می‌شود آغاز کرد. فدراسیون باید خواسته‌های کادر فنی را اجرا کند. بسیار از تیم‌های حاضر در جام جهانی دوست دارند با ایران بازی کنند. می‌شود از بین بهترین‌هایشان دست به انتخاب زد. اگر خوب بازی کنیم و خوب کار کنیم و بچه‌ها هماهنگ شوند نتایج خوبی می‌گیریم.»
مظلومی ادامه می‌دهد: «ایرانی‌ها نشان داده‌اند می‌توانند در شرایط سخت گلیم خود را از آب خارج بکشند. با قرعه سختی که به ایران خورده باید به خاطر اسم ایران همه تلاشمان را بکنیم. باید اولویت‌ همه، تیم ملی باشد. باید از منم منم ها جدا شویم و تیمی فکر کنیم. لیگ برتر و لیگ قهرمانان یا هر مسابقه دیگری، اهمیت دارد اما تیم ملی در اولویت است. در دو سه ماه پایانی سرمربی باید بازیکنانش را داشته باشد. چیزی مهم تر از این نیست که ایران در آن بازی‌ها موفق شود.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.