پرویز کاظمی: با تاجری رفیقیم نه رقیب!

۲۱ آبان ،

پرویز کاظمی که در تیم والیبال شهرداری تبریز به عنوان مدیر فنی حضور داشت هم اکنون به عنوان سرمربی در کنار این تیم فعالیت لیگ برتری خود را دنبال می کند و جانشین ” تاجری” شد.

پرویز کاظمی، سرمربی تیم  والیبال شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به آنکه ” قاسم تاجری” دچار  بیماری ناراحتی قلبی است و چون نمی توانست به خوبی تیم را درشرایط سخت وحساس لیگ هدایت کند به همین سبب از سمت خود انصراف داده ومن به جای وی سکان هدایت تیم را در دست گرفتم.

وی تصریح کرد: در جلسه ای که با مسئولان  و مدیران باشگاه داشتیم وی مشکلات خود را مطرح و من را به عنوان جانشین خود معرفی کرد مدیران باشگاه نیز پیشنهاد وی را پذیرفتند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه یاد آور شد:  قاسم تاجری از دوستان قدیمی من محسوب می گردد او در ابتدای تشکیل تیم ازمن دعوت کرد تا به عنوان مدیر فنی در کنار تیم حضور داشته باشم به هیچ عنوان ما با هم مشکل  نداریم.

کاظمی گفت: متاسفانه بعضی خبرنگاران فقط به دنبال پرداختن به حواشی و یا حاشیه سازی می باشند و نمی دانم با چه استدلالی اعلام کرده اند که ” قاسم تاجری”  و پرویز کاظمی با یکدیگر مشکل دارند،  با صراحت  می گویم که ما هیچ مشکلی با هم نداریم،  من و تاجری رفیق هستیم نه رقیب!

آنقدر شخصیت این مرد ۶۵ ساله برای من محترم و خاص است که وقتی پیشنهاد مدیریت فنی تیم را به من داد بدون تفکر و توقف قبول کردم قرار داد همکاریم با باشگاه شهرداری تبریز را هم وی امضا کرد./با


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.