پروین: رویانیان عزیز، قربانت بروم؛ لیست بدهی‌های پرسپولیس توسط امور مالی باشگاه منتشر شده

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – فارس نوشت:

سرپرست باشگاه پرسپولیس نسبت به صحبت‌های رویانیان در مورد بدهی باشگاه سرخ‌پوشان واکنش نشان داد.
علی پروین در خصوص اظهارات محمد رویانیان مبنی بر اینکه حاضر است در هیأت مدیره در مورد بدهی‌های باشگاه صحبت کند و این بدهی‌ها را قبول ندارد گفت: لیستی که در آمده کار من نیست، بدهی و طلب رویانیان از باشگاه توسط من لیست‌برداری نشده و اصلاً به من ربطی ندارد که بخواهم دربارهٔ آن حرفی بزنم اما عددی بیرون آمده که ما آن را اعلام کردیم.
وی افزود: آقای رویانیان عزیز قربانت بروم، لیستی که ارائه شده توسط امور مالی باشگاه بوده و ناراحتی ندارم چون من هیچ وقت دنبال این نبودم که بخواهم زیر پای شما را خالی کنم یا خدای ناکرده زحمات‌تان را زیر سؤال ببرم.
پروین تاکید کرد: انشاءالله یک ریال هم سردار بدهکار نباشد، من از خدا می‌خواهم که اینطور باشد اما اگر عدد و ارقامی اعلام شده که سردار ناراحت است به من ربطی ندارد چون موضوعی بوده که از باشگاه خواسته شده و امور مالی آن را در اختیار گذاشته است. فردا ننویسید من می‌خواهم برای سردار نامه‌نگاری کنم و یا از این گونه حرفها این مسئله‌ای بوده که امور مالی آن را در آورد و حال شاید بخشی از آن متعلق به قبل باشد، ما هم حاضریم هر جا که بخواهند دربارهٔ این موضوع توضیح بدهیم. اما خلاصه باید این موضوع رسیدگی می‌شد چون از ما خواسته بودند. الان هم می‌گویم اگر اعدادی را اعلام کردیم اصلاً از قول ما نبوده است.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.